Wild Fire Box [Ass.] [Uitloop]

Geen geld idd. In het Almere haven topic staat nog een demo filmpje. Ergens halverwege als ik het me goed herinner.

Hierbij een aantal foto's van dit product, met alle specs erop, inclusief effecten.

Het betreft een cakebox (geen compound) met 25mm tubes.
20190211_092503.jpg

20190211_092535.jpg

20190211_092515.jpg

20190211_092519.jpg

20190211_092522.jpg

20190211_092526.jpg

Tof die foto's.

Volgens Almere Haven is de Terminator van Broekhoff een 1 op 1 omlabeling. Ik vind echter andere filmpjes van de terminator van zeus fireworks. Kan iemand bevestigen dat dit wel een omlabeling van de wildfire is?

Iemand deze verder nog gehad ooit?

Tof die foto's.

Volgens Almere Haven is de Terminator van Broekhoff een 1 op 1 omlabeling. Ik vind echter andere filmpjes van de terminator van zeus fireworks. Kan iemand bevestigen dat dit wel een omlabeling van de wildfire is?

Iemand deze verder nog gehad ooit?

De Terminator heeft hetzelfde aantal schoten, hetzelfde kruitgewicht, maar is NIET hetzelfde product. Hier is iets verkeerd gegaan in de communicatie naar Almere Haven toe (my bad). De terminator is een omlabeling van de 4-pack. En dat is deze:

Degenen die een Terminator hebben besteld bij Almere Haven zullen gewoon een Wild Fire geleverd krijgen aangezien dit de video is bij het product, en dus niet de Terminator/4-pack.

Laatst bewerkt:
Deze ook geschoten dit jaar. Uit de outlet van Almere Haven. Vond deze verrassend goed! Cake 3 had wel duidelijk de beste boeketten. De laatste cake met spinners was ook tof, maar had daar wel 2 rijen die iets minder mooi knalden. Maar al met al zeker geen spijt van deze aankoop.

Insane, acatenango en serenity hadden iets beter gevulde en rondere boeketten, maar voor 25mm en kruitinhoud echt goed.

Top filmpje, mag hem zaterdag ophalen! Wordt kloten met een kooi zie ik al. Hoe heb jij hem doorgelont? Alles loopt netjes in elkaar over. Ik twijfel of ik extra lont nodig heb of dat ik wel uitkom met de lonten die eraan zitten.
Sorry, zie je reactie nu pas. Hebben een klein beetje extra lont gebruikt tussen e waaiers. We snijden de potten altijd open tot waar het lont de pot in gaat. Dan aan elkaar verbinden met tyrips.

Deze ook geschoten dit jaar. Uit de outlet van Almere Haven. Vond deze verrassend goed! Cake 3 had wel duidelijk de beste boeketten. De laatste cake met spinners was ook tof, maar had daar wel 2 rijen die iets minder mooi knalden. Maar al met al zeker geen spijt van deze aankoop.

Insane, acatenango en serenity hadden iets beter gevulde en rondere boeketten, maar voor 25mm en kruitinhoud echt goed.
Zeker een topper

Back
Bovenaan