Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Tof die foto's.
Volgens Almere Haven is de Terminator van Broekhoff een 1 op 1 omlabeling. Ik vind echter andere filmpjes van de terminator van zeus fireworks. Kan iemand bevestigen dat dit wel een omlabeling van de wildfire is?
Iemand deze verder nog gehad ooit?
hier een mooie straat video.
Sorry, zie je reactie nu pas. Hebben een klein beetje extra lont gebruikt tussen e waaiers. We snijden de potten altijd open tot waar het lont de pot in gaat. Dan aan elkaar verbinden met tyrips.Top filmpje, mag hem zaterdag ophalen! Wordt kloten met een kooi zie ik al. Hoe heb jij hem doorgelont? Alles loopt netjes in elkaar over. Ik twijfel of ik extra lont nodig heb of dat ik wel uitkom met de lonten die eraan zitten.
Zeker een topperDeze ook geschoten dit jaar. Uit de outlet van Almere Haven. Vond deze verrassend goed! Cake 3 had wel duidelijk de beste boeketten. De laatste cake met spinners was ook tof, maar had daar wel 2 rijen die iets minder mooi knalden. Maar al met al zeker geen spijt van deze aankoop.
Insane, acatenango en serenity hadden iets beter gevulde en rondere boeketten, maar voor 25mm en kruitinhoud echt goed.