[Demo] Ano Vuurwerk Milheeze 30 november 2019

Hoor hier altijd hele goede verhalen over, maar ben er zelf nooit geweest. Nou moet ik eerlijk bekennen dat ik niet echt gecharmeerd ben van die lasers in de finale. Die doen voor mij afbreuk en verzwakken het vuurwerk.

Hoor hier altijd hele goede verhalen over, maar ben er zelf nooit geweest. Nou moet niet echt gecharmeerd ben van die lasers in de finale. Die doen voor mij afbreuk en verzwakken het vuurwerk.
Was afgelopen jaar voor het eerst, andere jaren altijd prachtshows. Maar ik denk als je een lasershow verwacht en je krijg dan dat vuurwerk erbij dat het een mooie ervaring is, Maar andersom is het wel zonde van de show

Altijd leuk om bij de eerste demo van het jaar dan weer de filmpjes te zien hier! Al zullen het weinig 2019 productie zijn ben ik bang.

Ik wilde ook deze kant op, maar door de lasershow van vorig jaar sla ik het over. Ik hou daar ook niet echt van. Misschien wel leuk voor de gewone man dus ik snap het wel. Maar wij liefhebbers willen alleen vuurwerk :D

Gelukkig lees ik hier dat ik niet de enige ben die niet van laser houd tijdens of door een vuurwerkshow. Misschien omdat ik bang ben dat dit steeds vaker gaat gebeuren en het vuurwerk steeds meer naar de achtergrond gaat verdringen ?

Ik moet zeggen dat, ondanks ik natuurlijk voor het vuurwerk kom, de lasers echt niet storend vind. Ja, tuurlijk heb ik ook liever vuurwerk, maar het is maar de finale. Ik kom om de demo te zien, ben benieuwd naar de producten en de finale is een extratje. Dat daar dan lasers bijzitten, die mooi getimed zijn qua muziek, vind ik echt niet erg! Bovendien: de 1e winkeliersdemo van 2019! Daar moet ik bij zijn!

Ik moet zeggen dat, ondanks ik natuurlijk voor het vuurwerk kom, de lasers echt niet storend vind. Ja, tuurlijk heb ik ook liever vuurwerk, maar het is maar de finale. Ik kom om de demo te zien, ben benieuwd naar de producten en de finale is een extratje. Dat daar dan lasers bijzitten, die mooi getimed zijn qua muziek, vind ik echt niet erg! Bovendien: de 1e winkeliersdemo van 2019! Daar moet ik bij zijn!

Ja daar heb je ook zeker gelijk in. Bij mij is het meer het 'ratio' of iets de moeite waard is. Het is een stuk rijden en er worden hier nooit nieuwe producten geschoten. Maar ik kom wel kruitlucht te kort dus dat is dan de overweging :D. Maar deels door die lasers vind ik zo'n finale show dan niet echt leuk, ondanks de timing. Evenals muziek tijdens een show, tenzij dat echt super goed wordt gedaan zoals bij Burning Airfield. Maar ik snap dat er zat freaks zijn die wel gaan! Als het dichtbij was dan scheelde dat ook alles bij mij.

Ja daar heb je ook zeker gelijk in. Bij mij is het meer het 'ratio' of iets de moeite waard is. Het is een stuk rijden en er worden hier nooit nieuwe producten geschoten. Maar ik kom wel kruitlucht te kort dus dat is dan de overweging :D. Maar deels door die lasers vind ik zo'n finale show dan niet echt leuk, ondanks de timing. Evenals muziek tijdens een show, tenzij dat echt super goed wordt gedaan zoals bij Burning Airfield. Maar ik snap dat er zat freaks zijn die wel gaan! Als het dichtbij was dan scheelde dat ook alles bij mij.

Ook zeker met je eens hoor. Ik maak vaak ook dezelfde afwegingen voor een demo; hoe is de opbouw, worden er vaak nieuwe producten geschoten, is er een showroom aanwezig, wat is de afstand etc etc. Maar voor deze demo maak ik traditioneel een uitzondering. Het is voor mij bijna 1,5 uur enkele reis, maar omdat het de eerste van het seizoen is wil ik hier heel graag bij zijn! Bovendien, de Triple W-layer wordt nu geschoten. Gaan!!!

China Red en Magnum dus op de schietlijst, ben benieuwd!

Heb de WCKD Warlord, Headhunter, W-Triple Layer en Lumberjack al in bestelling staan, dus ben benieuwd of het juiste beslissingen zijn geweest:D

Lekkere lijst zeg! Staan wat dingetjes op die ik eerst live wil zien (wordt voor mij op film aangezien ik niet naar deze demo ga) voordat ik eventueel op koop overga! Ik ben benieuwd naar de filmpjes zeg!

Vet, wordt magnum geschoten! De Warlord/Headhunter/W-Triple Layer heb ik al besteld.

Don't let me down Magnum!

Ook zeker met je eens hoor. Ik maak vaak ook dezelfde afwegingen voor een demo; hoe is de opbouw, worden er vaak nieuwe producten geschoten, is er een showroom aanwezig, wat is de afstand etc etc. Maar voor deze demo maak ik traditioneel een uitzondering. Het is voor mij bijna 1,5 uur enkele reis, maar omdat het de eerste van het seizoen is wil ik hier heel graag bij zijn! Bovendien, de Triple W-layer wordt nu geschoten. Gaan!!!

Ja dat verandert de zaak... ik ga even kijken of ik m'n vriendin kan overhalen :D Zitten nu een hoop 2019 producten in van Magnum dus daar ben ik erg benieuwd naar.

Ja dat verandert de zaak... ik ga even kijken of ik m'n vriendin kan overhalen :D Zitten nu een hoop 2019 producten in van Magnum dus daar ben ik erg benieuwd naar.

Het moment dat 1 stuk vuurwerk je kan overhalen te komen, en het moment dat ik dat herken....

We zijn toch ook wel een stel freaks bij elkaar :)!......

Het moment dat 1 stuk vuurwerk je kan overhalen te komen, en het moment dat ik dat herken....

Haha ja je zit dan nu in een positief ratio van voor en nadelen :D En het kruit te kort stijgt me naar m'n hoofd. Alleen niet te hopen op het zelfde weer van vanavond...

Voor het geval het mij niet gaat lukken om erbij te zijn. Zou een van de Freaks zo vriendelijk willen zijn om de W-Triple Layer te filmen en posten? :)China filmpje is vet, maar ben benieuwd hoe productie het doet. Bij voorbaat dank :biertje:

Ben ook wel benieuwd naar die producten, is zeker interessant in de combi met black friday acties. Is voor mij ook 1.5 uur sturen dus hopelijk is het de moeite

Ik ben vooral benieuwd hoe de VuurWerk-Vrouwen zich bij deze demo gaan laten horen en hoe het aanvragen ve vuurwerkblije zone, door de organisatie wordt doorgegeven aan het publiek wat hier altijd in grote getallen aanwezig is.

Mochten er mensen zijn Die aanstaande zaterdag Filmen of foto's maken

Namens het schiet bedrijf ben ik opzoek naar foto's en films die wij mogen gebruiken

stuur gerust een pm!

GRoeten

Back
Bovenaan