Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Was afgelopen jaar voor het eerst, andere jaren altijd prachtshows. Maar ik denk als je een lasershow verwacht en je krijg dan dat vuurwerk erbij dat het een mooie ervaring is, Maar andersom is het wel zonde van de showHoor hier altijd hele goede verhalen over, maar ben er zelf nooit geweest. Nou moet niet echt gecharmeerd ben van die lasers in de finale. Die doen voor mij afbreuk en verzwakken het vuurwerk.
Ik moet zeggen dat, ondanks ik natuurlijk voor het vuurwerk kom, de lasers echt niet storend vind. Ja, tuurlijk heb ik ook liever vuurwerk, maar het is maar de finale. Ik kom om de demo te zien, ben benieuwd naar de producten en de finale is een extratje. Dat daar dan lasers bijzitten, die mooi getimed zijn qua muziek, vind ik echt niet erg! Bovendien: de 1e winkeliersdemo van 2019! Daar moet ik bij zijn!
Ja daar heb je ook zeker gelijk in. Bij mij is het meer het 'ratio' of iets de moeite waard is. Het is een stuk rijden en er worden hier nooit nieuwe producten geschoten. Maar ik kom wel kruitlucht te kort dus dat is dan de overweging. Maar deels door die lasers vind ik zo'n finale show dan niet echt leuk, ondanks de timing. Evenals muziek tijdens een show, tenzij dat echt super goed wordt gedaan zoals bij Burning Airfield. Maar ik snap dat er zat freaks zijn die wel gaan! Als het dichtbij was dan scheelde dat ook alles bij mij.
Ook zeker met je eens hoor. Ik maak vaak ook dezelfde afwegingen voor een demo; hoe is de opbouw, worden er vaak nieuwe producten geschoten, is er een showroom aanwezig, wat is de afstand etc etc. Maar voor deze demo maak ik traditioneel een uitzondering. Het is voor mij bijna 1,5 uur enkele reis, maar omdat het de eerste van het seizoen is wil ik hier heel graag bij zijn! Bovendien, de Triple W-layer wordt nu geschoten. Gaan!!!
Ja dat verandert de zaak... ik ga even kijken of ik m'n vriendin kan overhalenZitten nu een hoop 2019 producten in van Magnum dus daar ben ik erg benieuwd naar.
Het moment dat 1 stuk vuurwerk je kan overhalen te komen, en het moment dat ik dat herken....
We zijn toch ook wel een stel freaks bij elkaar!......
Het moment dat 1 stuk vuurwerk je kan overhalen te komen, en het moment dat ik dat herken....
We zijn toch ook wel een stel freaks bij elkaar!......