[Demo] Ano Vuurwerk Milheeze 30 november 2019

Ook weer een half uurtje thuis. Mooie demo! Eindshow bijna niet te zien maar die dreunen van die shells en salutes waren heerlijk. Wegkomen was moeilijk inderdaad er was zeer dichte mist op een stukje terugweg.

Was redelijk dramatisch om weg te komen. Gelukkig deden de parkeerwachters goed hun werk.
IMG-20191130-WA0016.jpg

Weer een fijne demo, zeer goed verzorgd, zoals altijd.

Meegekeken met de livestream! Dank daarvoor! Een aantal prachtige producten voorbij zien komen, met name Magnum heeft mij erg verrast!

Het was weer een hele leuke demo! Prachtige producten gezien, veel sfeer geproeft in de winkel.
Winkel zag er weer leuk uit. Alleen jammer van de mist, maar daar doe je niks aan!
Alle filmpjes van de demo zijn ondertussen al geupload.

Hierbij nog wat foto's:

20191130_183734.jpg

20191130_184030.jpg

20191130_184036.jpg

20191130_184050.jpg

20191130_184135.jpg

20191130_185531.jpg

20191130_185706.jpg

20191130_185711.jpg

20191130_185721.jpg

20191130_190720.jpg

En dan nog de eindshow:

Bedankt allemaal voor het delen van het beeldmateriaal!

Gisteravond voor het eerst aanwezig geweest bij de demo van ANO. Ik was met name benieuwd naar de nieuwe Magnum producten en de China Red boxen. De compounds van China Red had ik nog niet eerder gezien, omdat vorig jaar 2 grote demo's waarbij China Red geschoten zou worden niet doorgingen.

Eenmaal aangekomen was het al gezellig druk en behoorlijk koud. De meeste toppers zijn wel benoemd denk ik, maar hierbij mijn toppers van de avond:
- WCKD Warlord
- Head Hunter
- Limited Edition 3
- Bulldozer
- W-Triple Layer
- Armageddon

Ik was echt enorm onder de indruk van de artikelen van Magnum. De W-Triple Layer was wat mij betreft de topper van de avond. Dikke tails en echt goed gevulde boeketten. Ook veel verschillende effecten, van dikke titanium willows tot aan prima glitter willows. Hij had er zin in en schoot iets sneller leeg, maar daar heb ik mij niet aan gestoord, maakte het nog net iets indrukwekkender.

Ook de WCKD Warlord was echt gewoon goed. Prima spreiding en een mooie afwisseling van verschillende kleuren voor een toch behoorlijk scherpe prijs.

De Head Hunter heeft mij ook positief verrast. Mooi gevarieerd boxje met goed uitgevoerde glitter willows en ook cake 2 vond ik erg mooi. De blinkers in combinatie met de flower crowns maakte het helemaal af. Die gaat alvast op het wensenlijstje voor volgend jaar.

Limited Edition 3 gisteravond voor het eerst gezien, maar na alle lovende reacties wist ik dat het wel goed zat met deze box. Echt niks op aan te merken en volop van genoten. Zou nog wel zo'n variant, 75sh 25mm van Evo willen zien.

Ook voor het eerst de compounds van China Red gezien en de Bulldozer heeft toch echt wel het meeste indruk gemaakt. Lekker hoog tempo, prima afwisseling van effecten en die finale crackling cake is simpelweg geweldig. Ging in ieder geval goed hard. De andere boxen waren ook prima, over het algemeen erg gevarieerd, al komen in de verschillende boxen wel geregeld dezelfde effecten terug. Wel vond ik dat de golden willows erg snel weg waren, maar voor de rest zijn dit denk ik mooie gevarieerde compounds voor de normale consument.

De Evo Bomber viel mij ook positief op. Het hoge tempo kon ik goed waarderen en de spreiding van de crackling willows was erg goed te noemen. En dit vormde een mooi geheel met de verschillende kleuren peonies, al waren die soms wat karig, maar door het hoge tempo was dat wat minder storend.

Na de demo nog even de warmte van de showroom opgezocht en nog wat dummies bekeken van de nieuwe artikelen. Complimenten voor de winkel want die was mooi sfeervol ingericht.

20191130_212316.jpg

De terugweg ging wat minder soepel zullen we maar zeggen. Ik heb dit nog nooit eerder meegemaakt. We hebben met zijn allen moeten zoeken naar de auto en de mist was zo dicht dat je op sommige plekken de grond niet eens meer zag. Ik ben maar voor de auto uitgelopen om de auto in goede banen te leiden.

20191130_215658.jpg

20191130_215824.jpg

Bedankt voor het beeldmateriaal voor ons thuisblijvers, wordt gewaardeerd :applause:

Super goed georganiseerde demo. Groot parkeerterrein en veel personeel die de auto's begeleidden. Ook leuk zo in de grote, mooie showroom met muziek een wc gelegenheden buiten en een friettent. Het was wel ERG koud... :D en heel erg mistig helaas, daar hadden sommige grotere compounds last van en de finale show al helemaal. Was letterlijk 95% niks van te zien, al was het wel echt super strak geschoten. De laatste salutes waren trouwens ook echt snoeihard ( JGWB? ).

Dus bedankt ieder geval Ano voor het organiseren hier van!

De Magnum producten staken met kop en schouders boven alles uit. Maximale burst, maximale vulling, prachtige boeketten en dat voor de scherpe prijzen. Evolution is ook top, zeer harde burst en goede spreiding. Alleen wint Magnum het dan in mijn ogen dik qua mooie boeketten en prijs kwaliteit verhouding. Vooral stukje prijs kan Evolution echt niet tegenop bij Magnum.

China red was ook leuk, maar helaas leek alles wel heel erg op elkaar. Alleen de Bulldozer kon me dan echt boeien, die had echt een snoeiharde burst en een heerlijke finale cake.

Hierbij nog de finale waarbij m'n camera er even mee stopte dus helaas in 2 delen. Zoals je ziet valt er niks te zien, echt sneu voor Xena want die hadden een super strakke show in elkaar gezet.

Helaas, de eerste geannuleerde winkeliers demo is een feit

ʟᴀᴀᴛsᴛᴇ ᴢᴀᴛᴇʀᴅᴀɢ ᴠᴀɴ ɴᴏᴠᴇᴍʙᴇʀ
Die dag staat al jaren in de agenda’s genoteerd als dé demo van Anovuurwerk! Wij hebben helaas het besluit moeten nemen om dit jaar deze laatste zaterdag anders in te richten. Wat betekent dat wij geen demo zullen organiseren in verband met ➡️ c͓̽o͓̽r͓̽o͓̽n͓̽a͓̽
Wel zullen wij die avond dikke maar dan ook echt gaan houden. Online en natuurlijk in onze gezellige winkel aan de Kaweide 8a in Milheeze.
Zien wij jullie op zaterdag 28 november in onze mooie showroom in Milheeze of online vanuit je luie stoel?
.✔️
Check alvast www.anovuurwerk.nl

Hmmm geen demo in de buitenlucht maar wel een event in de winkel? Dat lijkt wat tegenstrijdig. Behalve dat er waarschijnlijk flink minder mensen op afkomen.

Wel jammer, was altijd de opening van het hoogseizoen.

Wat zonde! Traditioneel gezien voor mij dé opening van het winkeliersdemo seizoen. Echter wel begrijpelijk in deze tijden... :cry:

Kunnen we niet beter melden als een winkeliersdemo wel doorgaat? Wordt een structurele slecht nieuws show anders verwacht ik. :sad:

Tja, dat is helaas niet anders. Geen leuk nieuws, ontzettend balen dat deze demo niet door gaat zeg.

Back
Bovenaan