[Demo] Ano Vuurwerk Milheeze 30 november 2019

Mochten er mensen zijn Die aanstaande zaterdag Filmen of foto's maken

Namens het schiet bedrijf ben ik opzoek naar foto's en films die wij mogen gebruiken

stuur gerust een pm!

GRoeten

Misschien handig om te vermelden: doel je dan alleen op video's van het vuurwerk, of is het ook leuk om video's van de showroom/het terrein te maken? Idem voor foto's.

Voor het geval het mij niet gaat lukken om erbij te zijn. Zou een van de Freaks zo vriendelijk willen zijn om de W-Triple Layer te filmen en posten? :)China filmpje is vet, maar ben benieuwd hoe productie het doet. Bij voorbaat dank :biertje:

Ik ga hierheen met camera en statief, alleen als het echt BAGGER weer is ga ik niet, is toch uurtje rijden....

Morgen toch maar eens die kant op gaan, ben echt benieuwd naar de W triple layer, als deze echt goed presteert dan gaan we deze zeker bestellen, overigens ook benieuwd naar de overige CR artikelen hoe deze gaan presteren

Ik hoop zo op redelijk weer :) Dan zijn er meer mensen die gaan en eventueel wat te zeggen hebben over de producten :) Ik moet werken, dus voor mij sowieso niet haalbaar om te gaan.

Het weer ziet er geweldig uit! :handsup:

Droog, weinig wind, beetje bewolkt, frisjes. Ik heb er heel veel zin. Avondje kruitsnuiven en gezelligheid :)

Tot vanavond!

Voor een ieder die gaat, heel veel plezier en hopelijk komen jullie terug met geweldig beeldmateriaal.

Iemand al iets van een schietlijst gezien/gehoord?

Het is niet normaal koud :D en aardig mistig, ik hoop dat we nog wat kunnen zien zo. De mist wordt namelijk steeds heftiger. Gelukkig meer laaghangende mist.

20191130_190130.jpg

Back
Bovenaan