Demo: Ano Vuurwerk Milheeze 26 november 2016

Was super profshow!! beetje vergelijken met Fallas,demo is gewoon beter als ze met 2x schieten is mooier,
Evolution en Cruel Traction waren de beste vond ook dat china red wat minder was.
Nog even napraten altijd gezellig. Onderweg was het aardig mist maar net voorbij Eindhoven was het helder,
vond de kou best meevallen. Wou eerst niet gaan toen hoorde ik dat Big Smile schoot dus moet je toch maar kijken.

Bedankt van deze Demo en Profshow Ano,Big Smile,Smillie,Rob Bakker en de rest van de bouwers!!!

Ik ben er niet geweest, maar ik heb wel genoten van jullie films van de finale.
Wat een klasse show. Veel creativiteit, mooie spullen en heerlijke muziek.
Ik heb wat gemist!!

Kon helaas niet komen wel live stream gezien, ik vond de producten van china red erg slecht . Verder de prijzen die ze opnoemde erg duur. Finale leuk das ook t enige

Deze wilde ik jullie niet onthouden! De show in 4K samen met Rode Stereo Videomic Pro. Heerlijk beeld en geluid! Een echte belevenis.

Toch weer blij dat we het tripje gemaakt hebben.
Bij de demo heb ik toch wel wat moois voorbij zien komen. De evolution spullen, Best for last, Teaserwall en Traction Reaction staken er wel met kop en schouders bovenuit.

Ik blijf me verbazen over China Red en vind het ook jammer dat Ano dit spul in overdaad in het assortiment heeft. De enige reden die ik kan bedenken dat je dit verkoopt is dat er waarschijnlijk meer marge op zit want het presteert echt zwaar ondermaats.
Het zal vast een reden hebben dat Ano afscheid heeft genomen van bepaalde importeurs maar ik vindt de collectie er niet beter op worden.

De finale gisteren was weer echt geweldig en dat icm de friet en de gratis koffie maakt het toch tot een ongekend leuke demo.

Was dot straal vergeten maar ook niet haalbaar. Ach.

Van wie is die Traction Reaction dan? Staat niet hier in de db volgens google. Vwbieb zegt Wolff, hier lees ik China Red. Jammer dat die ondermaats presteren btw. Als TT omlabeling CT is ie dan 100% geljjk of met wat andere effecten? Zelfs CT/BC95 zelf hebben al paar versies geloof ik.

De Traction Reaction is van China Red maar word via Wolff ingekocht, het betreft dus een 1 op 1 omlabeling.

Vond het de moeite dik en dwars waard, die finale was echt gelikt!

Hebben de heren (en evt dames) goed gedaan van Big Smile Fireworks.

Was dot straal vergeten maar ook niet haalbaar. Ach.

Van wie is die Traction Reaction dan? Staat niet hier in de db volgens google. Vwbieb zegt Wolff, hier lees ik China Red. Jammer dat die ondermaats presteren btw. Als TT omlabeling CT is ie dan 100% geljjk of met wat andere effecten? Zelfs CT/BC95 zelf hebben al paar versies geloof ik.

Volgens mij is hij door Wolff geïmporteerd voor de samenwerking met China Red.

Balen dat ik er niet bij kon zijn, zeker nu ik die finale zo terug zie!
Was onverwacht 2 dagen weg, erg fijn, maar kon daardoor niet hierheen.

Bedankt voor het delen van alle beelden!

Hier ook van mijn kant voor de show wat beelden gemaakt. Beetje vitrines etc. met het geluid daar terplekke.

Tevens in 4K beschikbaar voor de mensen die het kunnen zien of simpelweg een hogere bitrate willen ;)

Die gilcakes die zijn gebruikt in de finale, waren dat consu cakes? En zo ja welke? Of zijn er soort gelijke gil cakes voor de consument beschikbaaar?? Ik voel een projectje opkomen hahaha

Nog 2 korte filmpjes van gisteravond.

Filmpje 1, achtereenvolgens:
1. Metropolis
2. Hot Shot 4
3. Crackling Purple
4. Cowboy Fan

Filmpje 2, achtereenvolgens:
1. Shanghai Detonator
2. Ubuntu

Het aantal shells/mines 600stuks blokken 10stuks = €2000inkoop prijs klant €5000/€7500

Als je alles bij elkaar een goede berekening zou maken misschien dat je dan een heel eind zou komen. Maar de kalibers, en vooral welke fabrikanten er dan in de show zitten bepaald veel van het budget. Plus het feit dat er wel echt een stuk meer blokken inzaten.

Er zaten bv van deze fabrikanten producten in Igual, vaccalluzzo, Bothmer
Zaragozana.

Dus de 2000 is verre van juist. Ik denk dat je anders ook wel veel meer van deze shows zou zien in Nederland.

Als je alles bij elkaar een goede berekening zou maken misschien dat je dan een heel eind zou komen. Maar de kalibers, en vooral welke fabrikanten er dan in de show zitten bepaald veel van het budget. Plus het feit dat er wel echt een stuk meer blokken inzaten.

Er zaten bv van deze fabrikanten producten in Igual, vaccalluzzo, Bothmer
Zaragozana.

Dus de 2000 is verre van juist. Ik denk dat je anders ook wel veel meer van deze shows zou zien in Nederland.

Laat ik er €1000 naast zitten. Maar inkoopsprijzen van prof moet je niet verwarren met de prijzen die je hier in Nederland betaald op de zwarte markt.

Karton 6" shells kost bij de leverancier legale weg zo'n €40

Wat een toffe eindshow! (als dat nog niet gezegd was haha)
Op mijn kanaal ook alle producten van deze avond te vinden (:

Als ik dit zo zie toch wel spijt dat we niet die kant zijn opgegaan!

Wat een heerlijke showtjes zeg! Goed in elkaar gezet door Big Smile! Mijn complimenten :D

Back
Bovenaan