MOH1975
VWC lid
Ah ok dank je, jammer!
stond wel klaar waren ze vergeten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ah ok dank je, jammer!
Was dot straal vergeten maar ook niet haalbaar. Ach.
Van wie is die Traction Reaction dan? Staat niet hier in de db volgens google. Vwbieb zegt Wolff, hier lees ik China Red. Jammer dat die ondermaats presteren btw. Als TT omlabeling CT is ie dan 100% geljjk of met wat andere effecten? Zelfs CT/BC95 zelf hebben al paar versies geloof ik.
Was dot straal vergeten maar ook niet haalbaar. Ach.
Van wie is die Traction Reaction dan? Staat niet hier in de db volgens google. Vwbieb zegt Wolff, hier lees ik China Red. Jammer dat die ondermaats presteren btw. Als TT omlabeling CT is ie dan 100% geljjk of met wat andere effecten? Zelfs CT/BC95 zelf hebben al paar versies geloof ik.
Het aantal shells/mines 600stuks blokken 10stuks = €2000inkoop prijs klant €5000/€7500
Als je alles bij elkaar een goede berekening zou maken misschien dat je dan een heel eind zou komen. Maar de kalibers, en vooral welke fabrikanten er dan in de show zitten bepaald veel van het budget. Plus het feit dat er wel echt een stuk meer blokken inzaten.
Er zaten bv van deze fabrikanten producten in Igual, vaccalluzzo, Bothmer
Zaragozana.
Dus de 2000 is verre van juist. Ik denk dat je anders ook wel veel meer van deze shows zou zien in Nederland.