Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Eindshow was gewoon dikke master....
Beelden? Iemand? Ergens?
Traction reaction was heerlijk!!! Voor mij met kop en schouders.
Lachertje van de avond, iets van best for last ofzoiets? Manmanman... 5 minuten lang fluiter met slechte boeketten, stuk of 4 op de grond, publiek aan het juichen toen die afgang eindelijk af was gelopen.
Prof-show was GE-WEL-DIG! Wat een toetje. En die verassing na het eerste lied... De helft stond al op de parkeerplaats!!!
Ik stond er helaas net wat te dicht op.. Maar morgen hoop ik zo snel mogelijk mijn video erop te hebben!!! Denk dat de kwaliteit in 4k echt bizar goed is gemengd met de rode stereo video mic pro denk ik dat het echt een feestje is voor de mensen die ook niet zijn geweest, echt een belevenis.
traction reaction is toch gewoon de cruel traction ? of is ie verbeterd ?
daarom ook altijd een groot hoek lens mee !!![]()
Traction reaction was heerlijk!!! Voor mij met kop en schouders.
Lachertje van de avond, iets van best for last ofzoiets? Manmanman... 5 minuten lang fluiter met slechte boeketten, stuk of 4 op de grond, publiek aan het juichen toen die afgang eindelijk af was gelopen.
Prof-show was GE-WEL-DIG! Wat een toetje. En die verassing na het eerste lied... De helft stond al op de parkeerplaats!!!
Ik stond er helaas net wat te dicht op.. Maar morgen hoop ik zo snel mogelijk mijn video erop te hebben!!! Denk dat de kwaliteit in 4k echt bizar goed is gemengd met de rode stereo video mic pro denk ik dat het echt een feestje is voor de mensen die ook niet zijn geweest, echt een belevenis.
En hoe presteerde de Happy Hardcore? Stond ook op de lijst.
Is niet geschoten.
En hoe presteerde de Happy Hardcore? Stond ook op de lijst.