Demo: Ano Vuurwerk Milheeze 26 november 2016

Wauw! Die eindshow was een hele dikke goedmaker voor de, helaas, afgelaste trophy! Heeeel erg blij dat ik toch gegaan ben!

Ook mooi om te zien dat, samen met de traction reaction, De producten van Evolution met kop en schouders boven de rest uitstaken!

Heel erg genoten!

Rond uit geweldige finale, echt prachtig!

Alleen het tweede gedeelte van de profshow gefilmd:

Verder ook enorm getroffen met het weer zeg. Helder weer terwijl wij na een paar km rijden al in de mist kwamen.

Gezellig avondje gehad.
De Demo vond ik erg matig. Maar de Eindshow was echt gruwelijk :cool:
Complimenten aan het hele team, zag er gaaf uit mannen.

Part 2 komt er zo aan.

Traction reaction was heerlijk!!! Voor mij met kop en schouders.

Lachertje van de avond, iets van best for last ofzoiets? Manmanman... 5 minuten lang fluiter met slechte boeketten, stuk of 4 op de grond, publiek aan het juichen toen die afgang eindelijk af was gelopen.

Prof-show was GE-WEL-DIG! Wat een toetje. En die verassing na het eerste lied... De helft stond al op de parkeerplaats!!!

Ik stond er helaas net wat te dicht op.. Maar morgen hoop ik zo snel mogelijk mijn video erop te hebben!!! Denk dat de kwaliteit in 4k echt bizar goed is gemengd met de rode stereo video mic pro denk ik dat het echt een feestje is voor de mensen die ook niet zijn geweest, echt een belevenis.

Lachertje van de avond, iets van best for last ofzoiets? Manmanman... 5 minuten lang fluiter met slechte boeketten, stuk of 4 op de grond, publiek aan het juichen toen die afgang eindelijk af was gelopen.

Prof-show was GE-WEL-DIG! Wat een toetje. En die verassing na het eerste lied... De helft stond al op de parkeerplaats!!!

Ik stond er helaas net wat te dicht op.. Maar morgen hoop ik zo snel mogelijk mijn video erop te hebben!!! Denk dat de kwaliteit in 4k echt bizar goed is gemengd met de rode stereo video mic pro denk ik dat het echt een feestje is voor de mensen die ook niet zijn geweest, echt een belevenis.

daarom ook altijd een groot hoek lens mee !!:p

daarom ook altijd een groot hoek lens mee !!:p

Had ik voor me canon! Alleen nu overgestapt op Panasonic en nog geen andere lenzen gefkxt, alles zit in de camera en die lens haha.

En ik hou niet van lens extensions. Van die opzet dingen verkloten heel je kwaliteit. Dus vandaar ^^.

Hoe dan ook staat 't waarschijnlijk alsnog vet op beeld.

Was super ja denk dat er alleen veel mensen veel te dicht op stonden en dat het wel consu leek en dat de knallen echt niet goed uitkomen. :P
was een super show :D

Back
Bovenaan