elburgersc
VWC lid
Waar heb je de schietlijst kunnen vinden?
Post 69 van dit topic. Kijk maar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Waar heb je de schietlijst kunnen vinden?
Traction reaction was heerlijk!!! Voor mij met kop en schouders.
Lachertje van de avond, iets van best for last ofzoiets? Manmanman... 5 minuten lang fluiter met slechte boeketten, stuk of 4 op de grond, publiek aan het juichen toen die afgang eindelijk af was gelopen.
Prof-show was GE-WEL-DIG! Wat een toetje. En die verassing na het eerste lied... De helft stond al op de parkeerplaats!!!
Ik stond er helaas net wat te dicht op.. Maar morgen hoop ik zo snel mogelijk mijn video erop te hebben!!! Denk dat de kwaliteit in 4k echt bizar goed is gemengd met de rode stereo video mic pro denk ik dat het echt een feestje is voor de mensen die ook niet zijn geweest, echt een belevenis.
Wat een opmerking trouwens van die vrouw met de microfoon die aan t omroepen was... Dit is de laatste keer dat je prof vuurwerk ziet... ze moest eens weten lieve schat
Die China Red boxen zijn waarschijnlijk nog van vorig jaar! De mindere lichting zeg maar!
Even voor mijn beeldvorming he, zou iemand mij een indicatie kunnen geven van wat zo'n finale als die van vanavond nou zou moeten kosten?
Even voor mijn beeldvorming he, zou iemand mij een indicatie kunnen geven van wat zo'n finale als die van vanavond nou zou moeten kosten?