De Chinese Rol...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb dat draadje even doorgenomen. Maar er zijn zo veel mensen die dingen uitleggen dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Hoorde ook ergens dat Belgie zwaar achteruit gaat? Die gaat naar maximaal Cat 2. en dus straks knallers met maar één gram flash verkoopt bijvoorbeeld, en dus ook geen cat. 3 rollen meer?

En als wij Cat 3. gaan voeren in Nederland, betekent dit dan dat we eindelijk ook rollen krijgen met flash? Want ik weet wel dat men mag kiezen, of flash of gewoon buskruit. Zou jammer zijn als we weer van die plof zooi krijgen zeg. En omdat belgie schijnbaar geen Cat 3. meer gaat verkopen leek het mij einde traditie.

Zijn die rollen tegenwoordig anders? Die je gewoon in de winkels in Belgie kan halen?
Toen ik ze voor het laatst kocht bij Zena vond ik er niet veel mis mee, destijds had ik ook een no name rol die was wel een stuk gewelddadiger moet ik zeggen.

Het enige verschil met vroeger en nu is dat de rollen in belgie nu niet meer uit 1 deel mogen bestaan maar vaak uit meerdere delen bestaan welke je kunt koppelen of over elkaar heen kunt leggen. Ik heb dit nooit als onprettig ervaren en vond het altijd wel wat hebben zo vlak voor 12 uur.

Verder alles wat uit belgie komt qua rollen vind ik altijd dikke prima. Geweld goed. Knal goed.

Belgie italie china maakt eigenlijk niet uit ik denk dat iedereen wel wat met rollen heeft van kleine rol tot groot ik moet het elk jaar toch wel hebben.

Blijf zelf een groot fan van rollen. Het gevoel van het openmaken van de doos en daarna de rol uitrollen... Blijft kippenvel!

Vorige jaar de horseband 30k gehad, best matje.. lekker om het jaar mee te beginnen.
goede flits, hard geluid, echt goed geweld :)

Volgende dag lekker vegen :)

Even snel een vraag.

Een maat van mij zegt dat hij aan de Horsebrand 100.000 t809(1) uit 1 stuk kan komen van 14 kg.
Mij lijkt het erg stug. Aangezien ik deze al een aantal jaar niet meer heb gezien..

Zijn deze goede (in mijn geheugen) rollen nog steeds in de omloop?

Even snel een vraag.

Een maat van mij zegt dat hij aan de Horsebrand 100.000 t809(1) uit 1 stuk kan komen van 14 kg.
Mij lijkt het erg stug. Aangezien ik deze al een aantal jaar niet meer heb gezien..

Zijn deze goede (in mijn geheugen) rollen nog steeds in de omloop?

Ja zijn altijd in omloop geweest elk jaar weer :)

Iemand tips over hoe je de chooet 100.000 vooraf aan elkaar kunt koppelen? Heb geen zin om tijdens de chaos van de jaarwisseling midden op straat te lopen k*tten met dat ding.

Ik denk gewoon het begin van iedere uiteinde aan elkaar vastplakken met ducktape en dan om de kern heen wikkelen. Zo creëer je ook één gehele rol.

Iemand tips over hoe je de chooet 100.000 vooraf aan elkaar kunt koppelen? Heb geen zin om tijdens de chaos van de jaarwisseling midden op straat te lopen k*tten met dat ding.

Ik denk gewoon het begin van iedere uiteinde aan elkaar vastplakken met ducktape en dan om de kern heen wikkelen. Zo creëer je ook één gehele rol.

Ik draai de uiteindes gewoon even om elkaar heen. Vaak vallen er dan wel een paar losse knallers af, maar het scheelt veel gedoe en tijd. Tot nu toe altijd goed gegaan:wink:!

Pff ik heb in totaal drie 5000 klappers maar ik overweeg om er eentje te bewaren, aangezien ze vanaf volgend jaar niet meer verkrijgbaar zijn. Doen of niet?

WhatsApp Image 2016-12-29 at 20.13.12 (2).jpg

Ik heb mij laten vertellen dat de regelgeving door Zena zal worden aangevochten en dat de rest Zena volgt.

Dus je zou nog een aantal rollen kunnen scoren het aankomende jaar.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan