De Chinese Rol...

Status
Niet open voor verdere reacties.
mmm vreemd.
Heb hele harde rollen gehad waar horsebrand op stond en ook pruttelmatten waar horsebrand op stond.
Heb je net mazzel gehad dat je harde had.
of je weet niet wat harde rollen zijn :p

Ach, sinds 1982 al chineese rollen gehad,altijd de horse brand met twee jaar geleden een Hong Deng Long rol ernaast, wat hard is en hoe hard de goede rollen gaan staat in mij geheugen gegrift!:wink:

mmm vreemd.
Heb hele harde rollen gehad waar horsebrand op stond en ook pruttelmatten waar horsebrand op stond.
Heb je net mazzel gehad dat je harde had.
of je weet niet wat harde rollen zijn :p

mmm vreemd.

Klopt dat horsebrand zetten ze er gewoon. Maar de horsebrand fabriek zelf is al een tijdje failliet. Zelfs op een legale rol heb ik is horsebrand zien staan, nou je raad het al knalde voor geen meter.

Meen dat de horse brand van vroeger het paard was dat naar rechts keek, tegenwoordig kijken ze naar links.
Maar ach het is slechts een etiket dat iedereen kan namaken. Horse brand is DE rol. En daar wil iedereen maar al te graag van het succes gebruik maken.

Klopt dat horsebrand zetten ze er gewoon. Maar de horsebrand fabriek zelf is al een tijdje failliet. Zelfs op een legale rol heb ik is horsebrand zien staan, nou je raad het al knalde voor geen meter.

Ik kom net van belgie en heb deze gekocht. Denk niet dat het een fake is:

IMAG2784.jpg

IMAG2786.jpg

IMAG2785.jpg

Kijk maar ook op ali baba. Daar worden ze nog steeds door groothandelaar Liuyang Longxin Fireworks Co., Ltd. verkocht.

Ik heb bij de 5000 rol het hong deng long logo erop staan.
hopelijk is de kwaliteit een beetje goed maar daar komen we dalijk wel achter...

Dit jaar 3x 5.000, 1x 10.000 en 1x 50.000 gehad, allemaal van Pyrostar. Was er zeker over te spreken, alleen ging bij de 50.000 de eindbom niet af, wat er eigenlijk voor zorgde dat niemand meer in een straal van 15 meter rondom dat ding kon gaan staan...:angry:

Wij hadden dit jaar 1 5000 mat van Horse Brand dacht ik, daar verbaasde ik me toch wel even over :D Wat een klappen kwamen daar vanaf zeg, mijn oren suisde ervan

Even iets anders hé... Mag dat in dit topic? Straks met de nieuwe regelgeving zijn alle ratelbanden cat 3 dacht ik toch? Dat betekend dat we niet meer kunnen genieten van dergelijke 100k's? Dat zou voor mij einde traditie betekenen. Enorm jammer :(

Cat 3 is gewoon legaal vuurwerk voor mensen boven de 18 jaar

CAT 1 : vuurwerk geschikt voor verkoop vanaf 12 jaar (het kinder vuurwerk )
CAT 2 : vuurwerk geschikt voor verkoop vanaf 16 jaar ( rest van het vuurwerk uitgezonderd Rollen )
CAT 3 : vuurwerk geschikt voor verkoop vanaf 18 jaar (chinese rollen )
CAT 4 : Proffesioneel vuurwerk niet geschikt voor particulier gebruik

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan