De Chinese Rol...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat zijn kwalitatief de beste rollen van baarle ?
van lage pijs / kwaliteit,
en van kwaliteit / hoge prijs.

kopen jullie liever de 5K of de 20k om maar een voorbeelt te noemen ?

Kwalitatief het beste zijn de rollen van Pyrostar (alleen te koop bij pyroshop)
De prijzen van de rollen zijn eigenlijk overal hetzelfde. Er zijn eigenlijk ook maar drie merken te weten: Pyrostar, Horsebrand en die van Original Fireworks.

Verder koop ik eigenlijk alleen maar 30k of 50k, 20k is ook nog wel de moeite maar 5k en 10k zijn binnen een paar seconden weg. :wink:

Laatst bewerkt:
l_B505.png

deze komt het dichtste in de buurt, oranje is er niet

http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?12723-*-Hong-Deng-Long-Colourful-King-Cracker

Ik zat dit op de site van loods staan, is dit iets wat er altijd staat of zijn dit echt nieuwe en goede rollen? :cool:

20.000 rol van het orginele merk HORSEBRAND!
Nieuwe zending = Nitraatkwaliteit!

Edit:
Zie dat dit bericht al tijdje op de site staat.
Andere vraag, klopt deze tekst ? of zijn de rollen zoals alle andere?

Laatst bewerkt:
Dit staat er vrijwel altijd.
Ook is het zo dat de term Nitraatkwaliteit kant nog wal raakt daar nitraat uit een bepaald rijtje de minst sterke oxidator is en dus in het niet valt bij chloraat en perchloraat.

Mischien heeft hij wel gelijk als je het zo bekijkt met nitraat kwaliteit :p

Ook is het zo dat Horsebrand door vrijwel elke chinees gedrukt word omdat dit geen gedeponeerd merk meer is en er word verder geborduurd op een succes van heeeeel lang geleden.

Gewoon uitproberen is het devies en hier je ervaring posten.
Maar ga er niet vanuit dat je een rol koopt zoals ze 15 jaar geleden waren

Deze rollen zijn nog steeds oorverdovend hard en doen zeker niet onder voor de nitraatmatten, waarmee de vergelijking gemaakt wordt. Het blijven absolute aanraders en zoveel minder als vroegah knallen ze niet naar mijn idee.:)

Dit staat er vrijwel altijd.
Ook is het zo dat de term Nitraatkwaliteit kant nog wal raakt daar nitraat uit een bepaald rijtje de minst sterke oxidator is en dus in het niet valt bij chloraat en perchloraat.

Mischien heeft hij wel gelijk als je het zo bekijkt met nitraat kwaliteit :p

Ook is het zo dat Horsebrand door vrijwel elke chinees gedrukt word omdat dit geen gedeponeerd merk meer is en er word verder geborduurd op een succes van heeeeel lang geleden.

Gewoon uitproberen is het devies en hier je ervaring posten.
Maar ga er niet vanuit dat je een rol koopt zoals ze 15 jaar geleden waren

Deze rollen zijn nog steeds oorverdovend hard en doen zeker niet onder voor de nitraatmatten, waarmee de vergelijking gemaakt wordt. Het blijven absolute aanraders en zoveel minder als vroegah knallen ze niet naar mijn idee.:)

Bedoel je dan specifiek die van Loots? of rollen in België in het algemeen?

Sowieso de Horsebrand rollen, nooit wat mis mee en altijd loeihard!
Maar ook de Hong Deng Long rollen van Zena zijn erg goed. Toch blijft voor mij Horsebrand nummer 1....al sinds de 80'er jaren!

Bedoel je dan specifiek die van Loots? of rollen in België in het algemeen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan