De Chinese Rol...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is deze rol van Loots hetzelfde, of is deze van mindere kwaliteit dan de ''vroegere'' Horde Brand rollen?

Ik weet niet precies hoe vroeg 'vroeger' bij jou is, maar...

Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar deze kan sowieso niet tippen aan de Horse brand rollen van - pak 'm beet - 20 jaar geleden. Dat is echt voltooid verleden tijd.

Is deze rol van Loots hetzelfde, of is deze van mindere kwaliteit dan de ''vroegere'' Horde Brand rollen?

Volgens vele was de Horsebrand rol van vroegah de hardste en dat er nooit meer zo'n mat heeft bestaan. Maar ik vind al die grote rollen die je nu kan krijgen in Belgie aardig vergelijkbaar, trillende oren verzekerd. Persoonlijk raad ik je de Mandarin van Zena aan, is qua prijs / hardheid verhouding de beste keuze. Al zal je snel moeten zijn want die P1 matten komen niet meer terug bij Zena.

Enige nadeel is de prijs dan natuurlijk. Maarja het is iets of niets :)

Ik weet niet precies hoe vroeg 'vroeger' bij jou is, maar...

Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar deze kan sowieso niet tippen aan de Horse brand rollen van - pak 'm beet - 20 jaar geleden. Dat is echt voltooid verleden tijd.

Vroeger is bij mij 10/15 jaar geleden. Ik denk dat ik deze toch ga proberen, die NL matten komen niet eens in de buurt..

Volgens vele was de Horsebrand rol van vroegah de hardste en dat er nooit meer zo'n mat heeft bestaan. Maar ik vind al die grote rollen die je nu kan krijgen in Belgie aardig vergelijkbaar, trillende oren verzekerd. Persoonlijk raad ik je de Mandarin van Zena aan, is qua prijs / hardheid verhouding de beste keuze. Al zal je snel moeten zijn want die P1 matten komen niet meer terug bij Zena.

Prijs is inderdaad een nadeel. Weet nog wel dat je voor de helft een 100K kon halen.

Hmm mijn ervaring is dat de (horse brand) rollen van voor de milleniumwisseling en met name rond 1990-1995 toch echt beduidend harden waren dan de huidige rollen. Sterker nog, ikzelf koop al jaren geen rollen meer, omdat ik het allemaal maar mwoa mwoa vind voor het geld (zowel die uit Belgie, als bijv die van Triplex).

Ik ben het dan wel weer eens met je aanbeveling, de mandarin. Dat is dan wel weer de beste van de klas op dit moment. :p De Sintactie of verdubbelaar is ideaal, maar ik vrees idd dat je niet zo lang kunt wachten.

Hmm mijn ervaring is dat de (horse brand) rollen van voor de milleniumwisseling en met name rond 1990-1995 toch echt beduidend harden waren dan de huidige rollen. Sterker nog, ikzelf koop al jaren geen rollen meer, omdat ik het allemaal maar mwoa mwoa vind voor het geld (zowel die uit Belgie, als bijv die van Triplex).

Ik ben het dan wel weer eens met je aanbeveling, de mandarin. Dat is dan wel weer de beste van de klas op dit moment. :p De Sintactie of verdubbelaar is ideaal, maar ik vrees idd dat je niet zo lang kunt wachten.

Ja ik heb die rollen rond dat jaartal als klein manneke meegemaakt, in mijn herrinnering dus gewoon KEIHARD :D Maar niet heel reël om te vergelijken. Wel weet ik dat die P1 matten van Zena van betere kwaliteit zijn dan dat ze in de afgelopen 10 jaar in Belgie gehad hebben. Met inderdaad zo'n 1+1 actie moet je er gewoon 2 halen en op elkaar leggen of aan elkaar knopen.

Hoezo, gaat al het P1 mbt knal weg, of alleen de matten, of alleen deze mat?
Ik dacht juist dat in maaseik de p1 artikelen nu ook weer verkocht mogen worden sinds kort. En dan gaat deze mat of meer P1 spul eruit?

Weet je mgmt idd de pi rollen zijn gewoon goed de tijd van Bex is helaas voorbij dat is een maal zo maar de rollen in België zijn beduidend betere dan die flut rollen van Nederland das gewoon bagger
dus België is een goed optie als je een rol wil scoren! hoop dat je iets met mijn info kan
Gr vvw

Weet je mgmt idd de pi rollen zijn gewoon goed de tijd van Bex is helaas voorbij dat is een maal zo maar de rollen in België zijn beduidend betere dan die flut rollen van Nederland das gewoon bagger
dus België is een goed optie als je een rol wil scoren! hoop dat je iets met mijn info kan
Gr vvw

Om het cirkeltje rond te maken: ik ben het dan wel weer met bovenstaande eens. :wink:

Hoezo, gaat al het P1 mbt knal weg, of alleen de matten, of alleen deze mat?
Ik dacht juist dat in maaseik de p1 artikelen nu ook weer verkocht mogen worden sinds kort. En dan gaat deze mat of meer P1 spul eruit?

Nee die rollen in F2 gaan per 25gr per matje en duren ook wat langer dan de P1 matten. P1 ging per 10gr per matje dus je had dan veel meer losse stukken nodig. De Celebration 0.4" en 0.5" zijn de vervangers.

Ja, dat begreep ik al ja. Maar de mandarin in p1 blijft gewoon te koop toch? Hij mag immers gewoon verkocht worden.

Jammer zeg. Hopelijk komt er voor die matten een andere goede P1 vervanging;
Alleen nog F2 verkopen lijkt me onwaarschijnlijk, zou zeer zonde zijn.

Blijven toch mooie dingen. Je kreeg er een hoop rotzooi van maar wat was het genieten. Valt mij wel op dat je ze vroeger bij wijze van spreken op elke straathoek kon kopen, maar dat ze nu erg schaars zijn
zijn zat terkijgen dit jaar aleen de prijs die je er voor moet aftikken 100 euro en meer laat ik ze links liggen :no:

Had er dit jaar 2 van Triplex.. Naja echt niet veel soeps meer in vergelijking met vroegah..
Snap werkelijk niet waarom dit verboden zou moeten zijn in Nederland hoor :bonk: Als je maar voldoende afstand houdt.

In alle vormen en maten gehad maar niets gaat boven de echte horsebrand! Helaas...

Zelfs de 5k rollen welke zena verkocht waren top.. ieder oud en nieuw 2 kartonnen gehad!

We gaan het zien ben benieuwd waar ze dit jaar meekomen hoop echt wel iets goeds!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan