Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ja klopt. De black cobra stond onder pakketten.
Nou ik had niet echt interesse want ik heb de box daar al besteld. Wilden je alleen ff waarschuwen dat er stond dat hij 125€ was en zodra hij in je winkelmandje zit was hij 149,95. Was een foutje op de site. 149.95 was de juiste prijs.
Ja klopt. De black cobra stond onder pakketten.
Nou ik had niet echt interesse want ik heb de box daar al besteld. Wilden je alleen ff waarschuwen dat er stond dat hij 125€ was en zodra hij in je winkelmandje zit was hij 149,95. Was een foutje op de site. 149.95 was de juiste prijs.
De Black Cobra 120 stond aardige tijd gewoon te koop voor 125,00 euro. Zelf heb ik 'm ook besteld voor dat bedrag en heb het bedrag van 149,95 nooit gezien.
Ow vreemd ik heb dinsdag avond deze ook nog besteld en betaald voor 125, dus geen idee hoe dat dan zit
Ik heb deze cakebox helaas nog niet in het echt gezien, dus graag advies van de gene die hem wel hebben meegemaakt: Hoe sluit ik deze cakebox goed af? Ik las dat de burst erg goed is bij deze, dus misschien is het een anticlimax om een geaaide knalcake als finale te gebruiken ( Ik beschik helaas dan niet over knalcakes als Junior Jack en Salute Cake 1 ). Of lekker zo in z'n waarde laten? Ik zit namelijk ook te bedenken dat de schoonheid van de Cruel Traction te niet word gedaan met knallen.
Ik heb de Secret Salute wel ( 2013 versie ) en kan verder nog knalcakes van Wolff, Lesli en Zena vuurwerk halen. Graag advies dus..![]()
En toch mis een finale in deze box!
En toch mis een finale in deze box!
zouden 2 white thunders hier goed achter passen? want die heb ik nog
zouden 2 white thunders hier goed achter passen? want die heb ik nog
White thunders zijn zeker mooie knalcakes, maar zelf zou ik die er niet achter plakken aangezien de knallen daarvan hoogst waarschijnlijk niet harder zijn dan de burstknallen van de Cruel Traction.
Ik vind de all at once cake van Zena wel een leuke optie, bedankt voor de tip!