Cruel Traction

Loopt het visco bij deze cake over in quickfuse?
Volgen jaar zou het wel mooi zijn als ze ipv plastic van die alu folk afdekking gebruiken, lijkt me beter tegen overslag.

Ja klopt. De black cobra stond onder pakketten.

Nou ik had niet echt interesse want ik heb de box daar al besteld. Wilden je alleen ff waarschuwen dat er stond dat hij 125€ was en zodra hij in je winkelmandje zit was hij 149,95. Was een foutje op de site. 149.95 was de juiste prijs.

Ow vreemd ik heb dinsdag avond deze ook nog besteld en betaald voor 125, dus geen idee hoe dat dan zit

Ja klopt. De black cobra stond onder pakketten.

Nou ik had niet echt interesse want ik heb de box daar al besteld. Wilden je alleen ff waarschuwen dat er stond dat hij 125€ was en zodra hij in je winkelmandje zit was hij 149,95. Was een foutje op de site. 149.95 was de juiste prijs.

De Black Cobra 120 stond aardige tijd gewoon te koop voor 125,00 euro. Zelf heb ik 'm ook besteld voor dat bedrag en heb het bedrag van 149,95 nooit gezien.

De Black Cobra 120 stond aardige tijd gewoon te koop voor 125,00 euro. Zelf heb ik 'm ook besteld voor dat bedrag en heb het bedrag van 149,95 nooit gezien.

Ow vreemd ik heb dinsdag avond deze ook nog besteld en betaald voor 125, dus geen idee hoe dat dan zit

Vaag zeg, heb hem maandag besteld. Ga er wel een mailtje aan wagen. Bedankt voor jullie reactie!

Edit: Nog geen half uur later en heb al reactie van Hans van vuurwerkland zoetermeer. Waren bezig met de webshop op het moment dat ik de Black cobra in mijn winkelmandje deed. Daarom heb ik de verkeerde prijs afgerekend. Wordt maandag opgelost in de winkel. Super service!!

Laatst bewerkt:
Ook hier 2x in de pocket.
Zoiezo 1 voor dit jaar en als het niet teveel jeukt dan 1 voor volgend jaar.
Is het al maandag :)

Ik heb deze cakebox helaas nog niet in het echt gezien, dus graag advies van de gene die hem wel hebben meegemaakt: Hoe sluit ik deze cakebox goed af? Ik las dat de burst erg goed is bij deze, dus misschien is het een anticlimax om een geaaide knalcake als finale te gebruiken ( Ik beschik helaas dan niet over knalcakes als Junior Jack en Salute Cake 1 ). Of lekker zo in z'n waarde laten? Ik zit namelijk ook te bedenken dat de schoonheid van de Cruel Traction te niet word gedaan met knallen.

Ik heb de Secret Salute wel ( 2013 versie ) en kan verder nog knalcakes van Wolff, Lesli en Zena vuurwerk halen. Graag advies dus.. :wink:

Ik zou hen laten zoals hij is en niet bezoedelen met knalcakes...ze gaan het toch niet overtreffen qua burst

Ik heb deze cakebox helaas nog niet in het echt gezien, dus graag advies van de gene die hem wel hebben meegemaakt: Hoe sluit ik deze cakebox goed af? Ik las dat de burst erg goed is bij deze, dus misschien is het een anticlimax om een geaaide knalcake als finale te gebruiken ( Ik beschik helaas dan niet over knalcakes als Junior Jack en Salute Cake 1 ). Of lekker zo in z'n waarde laten? Ik zit namelijk ook te bedenken dat de schoonheid van de Cruel Traction te niet word gedaan met knallen.

Ik heb de Secret Salute wel ( 2013 versie ) en kan verder nog knalcakes van Wolff, Lesli en Zena vuurwerk halen. Graag advies dus.. :wink:

Ik zelf gebruik de Zeta Beta 19sh pot van Zena als finale voor deze geweldige bak. Ik zelf heb bewust niet voor een knalfinale gekozen vanwege het feit dat deze bak zeer sierlijk, elegant en vrouwelijk is. :D Jij kunt dan bijvoorbeeld voor de All at Once gaan, ook een mooie finale pot en goed te gebruiken om deze bak af te sluiten. Is maar een idee.

Ik schiet na deze schitterende box mn finaleprojectje van 3 krakelaar cakes een ti thunder en 5 junior jacks. lijkt me na het sierlijke wel mooi om op grof geweeld over te stappen.

zouden 2 white thunders hier goed achter passen? want die heb ik nog

White thunders zijn zeker mooie knalcakes, maar zelf zou ik die er niet achter plakken aangezien de knallen daarvan hoogst waarschijnlijk niet harder zijn dan de burstknallen van de Cruel Traction.

Ik vind de all at once cake van Zena wel een leuke optie, bedankt voor de tip!

White thunders zijn zeker mooie knalcakes, maar zelf zou ik die er niet achter plakken aangezien de knallen daarvan hoogst waarschijnlijk niet harder zijn dan de burstknallen van de Cruel Traction.

Ik vind de all at once cake van Zena wel een leuke optie, bedankt voor de tip!

Mwha ben ik het niet mee eens..tempo van de cruel traction ligt niet zo hoog die white thunders pompen in 1 keer leeg dat gaat zeker wel meer geweld geven.

Back
Bovenaan