Cruel Traction

Ook nog op de valreep een Black Cobra 120 kunnen bestellen voor 149,95. Kon ook de Rage voor 120,00 bestellen alleen was die zonder gratis vuurwerk en 20km rijden. Nu Voor 149,95 de Black cobra 120 en 3 stuks extreme salute gratis erbij. Ben benieuwd hoe die het in de straat gaat doen!

Iemand die nog een mooie (vuurwerkland) aanbieding weet in Z-holland met gratis vuurwerk oid?
Mag natuurlijk ook de rage zijn. Tnx!

Ik zie op de site van vuurwerkland bij een dealer bij mij in de buurt, de Rage voor 120 euro. Maar ik zie nergens op de site wat je nou gratis erbij krijgt wanneer je deze besteld. Ook op de online folder staat niks over gratis vuurwerk, alleen dat je gratis vuurwerk kan ontvangen wanneer je het vuurwerk in de voorverkoop besteld.

Weet 1 van jullie waar ik dit kan vinden op de vuurwerkland site?

* Edit, al gevonden.

Een tip voor de mensen die de Cruel Traction, de Rage en de andere versie van deze cakebox zoeken: kijk onder pakketten want daar staat ie vaak, maar bij de sommige dealers staat de cakebox onder 'Cakes'. Dus even bij beide kijken want ik dacht ook vaak dat ze de cakebox niet verkochten maar even verder zoeken en je ziet hem wel.

Helaas te laat opgemerkt dat deze ook hier in de buurt te krijgen was onder de naam Rage.
Anders toch genomen voor de prijs.

Achja, volgend jaar maar weer. Nu heb ik ook een vet lijstje.

Dit soort filmpjes heb ik hier nu vaker gezien; schieten ze hier de halve doorlontbak nu per 2, en middenin per stuk ofzo? In het eerste en laatste gedeelte zie je duidelijk dubbele cakes schieten lijkt het, en in het middenstuk slechts 1. Klopt dat? Of mis ik hier iets...?

Dit soort filmpjes heb ik hier nu vaker gezien; schieten ze hier de halve doorlontbak nu per 2, en middenin per stuk ofzo? In het eerste en laatste gedeelte zie je duidelijk dubbele cakes schieten lijkt het, en in het middenstuk slechts 1. Klopt dat? Of mis ik hier iets...?

Deze cake ging maar voor een deel af! Zijn er twee geschoten, maar door een omntsteker die niet werkte is hij slechts deels afgegaan!

Is dit schatje al door de keuring ? Lees betreurende berichten over andere cakes van andere importeurs , vind het best spannend nu :shocked:

in de verkoop hoeft niet te betekenen dat hij al goedgekeurd is. Het kan zijn dat hij al via een webshop te bestellen is, maar dat de Nederlandse keuringsinstanties hem nog moeten goedkeuren omdat hij net is aangekomen in Nederland. En dan kan het alsnog misgaan. Zie GOE vorig jaar bijvoorbeeld.
greetzz

Back
Bovenaan