Cruel Traction

Ik gooi er 2x de Final fate achteraan en als xtra finale een aantal Hoogmoedjes daarachter:wink::)dat word een brok geweld dus!! En uiteraard vastgelegd op film....

Mwha ben ik het niet mee eens..tempo van de cruel traction ligt niet zo hoog die white thunders pompen in 1 keer leeg dat gaat zeker wel meer geweld geven.

Weet je wat ook eigenlijk een mooie optie is die finale cake van de Brutal box en dan liefst 2x dat zou ook niet misstaan...:)

Zijn zoveel mogelijkheden om af te sluiten bij deze box is maar net wat je mooi vind. :)
2x fire flower tegelijk 2013 versie er achter en dan nog 4x happy thunder Q is ook ziek.

Voor de omgeving Arnhem, Huissen, Nijmegen en Elst is de Cruel traction te verkrijgen bij Tuincentrum de Pas te Gendt. Wees er snel bij want er staan er nog maar 16 stuks.

Ik zit in twijfel wanneer deze te schieten. Of deze net na 00:00 te schieten (voor mij als tweede projectje) of als finale blok. De reden dat ik twijfel is dat de cruel traction een flinke burst met dito boeket heeft waardoor de rest met een wat mindere burst/boeket wat kan tegenvallen.

Dus mijn vraag aan jullie, wanneer schieten jullie de cruel traction.

Back
Bovenaan