Samenvuurwerkkopen
VWC lid
Ben ook wel benieuwd waarmee er gefilmd is. Zelfs het groen word mooi weergegeven.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dit is inderdaad de 2017 versie (langwerpige doos).Deze uitvoering is dus echt een must-have. Ik weet niet of het aan de camera ligt, maar ik heb zelfs het idee dat deze meer kleuren bevat dan wat ik tot nu toe heb gezien. Cake 1 doet me qua kleuren denken aan de Fading Stars. Is dit nu de 2017-versie?
Is gefilmd met de Sony Cyber-shot RX100 III met de standaard instellingen.Ben ook wel benieuwd waarmee er gefilmd is. Zelfs het groen word mooi weergegeven.
[offtopic]Dit is inderdaad de 2017 versie (langwerpige doos).
Is gefilmd met de Sony Cyber-shot RX100 III met de standaard instellingen.
[offtopic][offtopic]
Even de camera gegoogled en toen leek de prijs wel mee te vallen, tot ik zag dat je de III hebt.
Mooi ding zeg!
Geen andere woorden voor dan prachtig, ik sta er wellicht wel heel dicht op waardoor het effect soms niet helemaal erop staat.
Versie 2017
Iemand enig idee wat boxen als colourful city en on the beat wegen? Dus totaalgewicht?
Iemand enig idee wat boxen als colourful city en on the beat wegen? Dus totaalgewicht?
Thanks! Dit is de bevestiging dat de 2017-versie op de lijst MOET. Wat een verschrikkelijk mooie kleuren zeg! Spinnerz to Colorz verhuist naar de reservebank.
Weet je dat heel zeker?Heb de spinnerz to colorz gezien die was echt heel erg goed.
Weet je dat heel zeker?Heb de spinnerz to colorz gezien die was echt heel erg goed.
14 kg met omdoos en kooi
12 kg zonder
14 kg met omdoos en kooi
12 kg zonder