Colorful City

Het lijkt erop dat de 2016 versie wat meer blinkers had en de 2017 versie wat meer gekleurde sterren. Maar kan ook aan camera instellingen liggen.

Deze uitvoering is dus echt een must-have. Ik weet niet of het aan de camera ligt, maar ik heb zelfs het idee dat deze meer kleuren bevat dan wat ik tot nu toe heb gezien. Cake 1 doet me qua kleuren denken aan de Fading Stars. Is dit nu de 2017-versie?
Dit is inderdaad de 2017 versie (langwerpige doos).

Ben ook wel benieuwd waarmee er gefilmd is. Zelfs het groen word mooi weergegeven.
Is gefilmd met de Sony Cyber-shot RX100 III met de standaard instellingen.

Ook deze... Check! :biertje:

Kijken of die wat potten kan breken vergeleken naast de Spinnerz 2 Colorz en Rambam 2.0

Geen andere woorden voor dan prachtig, ik sta er wellicht wel heel dicht op waardoor het effect soms niet helemaal erop staat.

Versie 2017

Geen andere woorden voor dan prachtig, ik sta er wellicht wel heel dicht op waardoor het effect soms niet helemaal erop staat.

Versie 2017

Thanks! Dit is de bevestiging dat de 2017-versie op de lijst MOET. Wat een verschrikkelijk mooie kleuren zeg! Spinnerz to Colorz verhuist naar de reservebank.

:idea: Cake A graag los of 100 schots van maken A.U.B.
Hoe meer films er voorbij komen des te mooier hij is /wordt !

Must have voor 2018/2019 :D

Iemand enig idee wat boxen als colourful city en on the beat wegen? Dus totaalgewicht?

Zal vanavond voor je kijken, heb de doos van de Colorful City geloof ik nog wel liggen ergens. En zeker een prachtige film Vwapd! Ik kom weer helemaal terug naar oud en nieuw haha :D

Thanks! Dit is de bevestiging dat de 2017-versie op de lijst MOET. Wat een verschrikkelijk mooie kleuren zeg! Spinnerz to Colorz verhuist naar de reservebank.

Weet je dat heel zeker?Heb de spinnerz to colorz gezien die was echt heel erg goed.

Weet je dat heel zeker?Heb de spinnerz to colorz gezien die was echt heel erg goed.

Wordt er de 1,2" spinners to colors bedoeld? Heb ze beiden vlak na elkaar geschoten én gefilmd, dus zal die vergelijking er ook eens op gooien.

Spinners zijn heerlijk, maar eten ook al een gedeelte kruit op helaas. Voor mij persoonlijk waren het beide goede bakken met een lekker tempootje. De pauzes in de compound doen wel veel breuk aan de hele bak eerlijk gezegd. Daarbij bleef er lekker wat blauw hangen in de Spinners, dat was erg mooi! De colorful had naar mijn ogen wel vollere en iets grotere boeketten.

Kom maar op met dat filmpje, heb ze beide weer op de lijst staan namelijk. Zo is een eventuele keus makkelijker gemaakt. Al denk ik dat ze beiden mee gaan :cool:.

Back
Bovenaan