Colorful City

De 2017 versie was echt top! Hij lijk wel een stuk beter dan de 2016 versie. Grotere boeketten, hoger tempo en ook een wat hardere burst. Vond het echt een topbox en hij komt er dit jaar zeker weer bij! Super kleuren en mooie blinkers, dit is echt gewoon puur schoonheid.

Niks aan toe te voegen, vandaar de nummer 1 positie op mijn lijst voor cakebox van het jaar.

Ook weer een erg mooie cakebox, maar had zelf wat grotere boeketten verwacht n.a.v. de films van verleden jaar, ik had de 2016-versie gekocht.
Desondanks prima genoten van de mix in deze box, prachtige kleuren ook, echt een aanrader. Zie nu wel dat ik te snel heb besteld, kon de 2017 versie goedkoper krijgen nog en die lijkt inderdaad zelfs beter te zijn... :rolleyes:

We hebben de versie's van dit en vorig jaar naast elkaar afgestoken, en het viel me op dat er nagenoeg geen verschil zit tussen beide, terwijl we het hier hebben over verschillende jaargang en verschillende fabriek.
Het is zo knap dat je dan de kwaliteit gelijk kan houden! Chapeau voor Pangu!
Hij was weer fantastisch!

Nou de film van Mattenfreak bevestigd mijn opmerking. Ondanks de vertraging door het mogelijk slechte doorlonten van de 2016 versie van Mattenfreak, lijkt de 2017 versie rapper. En de spreiding is ook beter, dat was juist wat ik minder vond paar weken terug in IJsselstein op de demo van de VuurwerkBunker. Lekker bij deze fabriek blijven dan! Volgend jaar komt ie er gegarandeerd weer bij.

Nog maar een film dan! :) Dit was nog de 2016 versie. Gewoon een goede box, mooie kleuren, prima burst en lekker tempo. Toch 1 van de weinige effecten die het beter doen in de mist haha.

Iemand die kan verklaren waar die gemengde reacties vandaan komen? De ene is gewoon van, Meh, en de ander is lyrisch?

Ik vond hem echt geweldig! Heerlijk tempo, briljante blinkers en de burst was harder dan verwacht. Die spinners waren ook lekker :thumbsup:

Enige wat mist is een goeie finale, hij blijft gewoon op het tempo doorschieten tot die leeg is :p

Prachtige box, video volgt snel

Iemand die kan verklaren waar die gemengde reacties vandaan komen? De ene is gewoon van, Meh, en de ander is lyrisch?

Ik vond hem echt geweldig! Heerlijk tempo, briljante blinkers en de burst was harder dan verwacht. Die spinners waren ook lekker :thumbsup:

Enige wat mist is een goeie finale, hij blijft gewoon op het tempo doorschieten tot die leeg is :p

Prachtige box, video volgt snel

Ja, dat kan ik. Ik heb deze doos uitgedeeld als kerstpakket aan mn vaste personeel, paar reacties: gaaf, maar waarom zit er altijd zoveel groen en rood in? Jammer dat er niet van dat geknisper ( kraak) in zit. Beetje eentonig.
Reacties van niet freaks geven dus aan dat niet iedereen lyrisch is over dit prachtapperaat

Ik vond deze ook echt prachtig. Na de Serenity zeker de mooiste box die ik heb gezien.
Ik vond vooral het tempo erg lekker, lekker aan een stuk kleurtjes pompen.

2017 ziet er sowieso beter uit dan 2016.Misschien waren mijn verwachtingen wel gewoon te hoog en door het geweld wat ik er voor heb gezien dat die wauw factor ontbrak.

Heb denk ik precies hetzelfde als kwintos. Te hoge verwachtingen gehad en ook de 2016 versie ...

Had de 2016 doos maar de helft ging op de grond af. Nog erger dan op de demos. Gevolg was dat mijn finale van 24stuks heavy legend 16 ook al de lucht in ging.

Het blijft handwerk maar een premium box met ditto prijskaartje mag dit gewoon niet gebeuren. Het gaat ook niet om een incident maar om een hele batch die niet goed is.

En toch niet met je eens, ik had zelf 2 van 2016 alles keurig omhoog. WE hebben ook de 2017 versie gezien deze was wel nog beter dan de 2016. Ik vond hem vorig jaar al top en nooit gedacht dat het nog beter zou worden. Het is dus nog mooier geworden vind dat echt heel gaaf om te zien!!

Het blijft handwerk maar een premium box met ditto prijskaartje mag dit gewoon niet gebeuren. Het gaat ook niet om een incident maar om een hele batch die niet goed is.

Ben in iedergeval blij dat niet het hele blok uit elkaar is geklapt want dan ben je nog verder van huis.

Ik had deze box dit jaar in mijn collectie en ik vind deze persoonlijk een beetje overhyped. Het is een hele mooie box en vooral cake A is geweldig, maar ik had er persoonlijk wel meer van verwacht.

Ik vind het zelf jammer dat de cakes met de spinners minder goed gevulde boeketten hebben, ik snap wel dat door gebruik van de spinners minder gram voor het boeket overblijft maar ik zie persoonlijk dan liever iets minder dikke spinners en wat grotere boeketten daarvoor in de plaats terug.

Ik denk niet dat ik deze nog een keer in de collectie ga opnemen, terwijl dit wel een aparte box is met zijn eigen stijl.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan