Colorful City

Goede camera gebruik je! Dat is de investering altijd wel waard. En het moge duidelijk zijn dat de Colorful City zowel mooier is als beter gevuld en een betere spreiding. De Spinning 2 colorz komt er wel in de buurt door de salvo´s / rapid fire, maar de keuze is snel gemaakt als je dit ziet.

Overduidelijk de Colorful City, niet dat mij dat verbaasd :)! Heb Pangu al een tijdje hoog staan en dit bewijst maar weer eens dat je met Pangu vaak goed zit!

Goede camera gebruik je! Dat is de investering altijd wel waard. En het moge duidelijk zijn dat de Colorful City zowel mooier is als beter gevuld en een betere spreiding. De Spinning 2 colorz komt er wel in de buurt door de salvo´s / rapid fire, maar de keuze is snel gemaakt als je dit ziet.

Eens, alhoewel ik hem zeker niet tegen vind vallen de spinning to colourz.

Heb ze allebei live gezien de 2016 versie van de colorful city en de spinning to colorz maakte toch echt meer indruk op mij.

Heb ze allebei live gezien de 2016 versie van de colorful city en de spinning to colorz maakte toch echt meer indruk op mij.

Ben het met je eens ik vond de colorful city echt heel erg goed..
Maar die spinning to colors heerlijk alle 100 shots die prachtige spinners en daarom deel ik kwintos ze mening..
Heb ze trouwens ook beide gehad.
Als de colorful city ook 100 spinners had gehad zou me mening mischien anders zijn

Trouwens had de 2017 versie..

Het enige wat ik eigenlijk echt mis in deze box is een finale salvo. Die zal ik er dit jaar zelf maar aan toevoegen.

Mij lijkt ook de Colorful City beter als de Spinnerz 2 Colorz. Boeketten lijken me groter en heldere kleuren. Burst van de Spinnerz 2 Colorz was wel goed hard en lekker tempo ook. Lastig :).

Heerlijk mooi bakkie hoor! Bouquetten mooi rond uitgevoerd, goede burst en die blinkers (vooral van de 3e cake) zijn echt perfect. Toch valt de bouquetgrootte me iets tegen, maar dat kan ook aan de schiethoogte liggen.

Mooie close-up opname. Mooie box vol kleuren en variatie. Ik heb hem dit jaar ook voor het eerst. Ik ben benieuwd!!

Mooie sfeervolle film baskalli. Mooi ook om te zien hoe de omstanders staan te genieten van deze box. Heb nou al diverse films gezien van de Colorful City gezien, maar het blijft keer op keer genieten. De kleurencombinaties zijn helder en vernieuwend.

Back
Bovenaan