Colorful City

Inderdaad mooie film, Baskalli. Blijft een schitterend product. Blij dat ik hem ook alweer 2x besteld heb. De kleuren zijn erg fel uitgewerkt, heel gaaf.

Hele mooie film baskalli, pure sfeer dit. De box zelf blijft geweldig om naar te kijken, wat een kwaliteit. Moet en zal er dit jaar ook weer bij zijn.

Deze box had eigenlijk salute einde moeten hebben. Wat een mooie bak. Had zelf de 2017 versie. Deze box komt echt in de buurt van prof. Hopelijk komt pangu dit jaar met nog wat moois. Pangu heeft mijn hart gestolen.

Heb 'm dit jaar voor het eerst, ben erg benieuwd! :yes:

Ja helemaal mee eens MasterBsc. Ik ben een groot fan van heldere kleurencombinaties en dat zit met de Colorful City wel goed, puur genieten. Het tempo en de prachtige tails maken het helemaal af. Ga je zeker geen spijt van krijgen DTCsjoerd. Heb hem dit jaar nog niet besteld, maar de kans is zeker aanwezig.

Zeker weten deze, garden party 2 vind ik persoonlijk een van de minste bakken van Pangu

Zijn twee totaal verschillende boxen qua uitwerking en in die zin niet met elkaar te vergelijken. Net als je al zegt, het is persoonlijk, kwestie van smaak dus. Beide boxen hebben mooie effecten met brede uitwerking en een harde burst, maar verschillen. Ik zou beide doen :D

Zijn twee totaal verschillende boxen qua uitwerking en in die zin niet met elkaar te vergelijken. Net als je al zegt, het is persoonlijk, kwestie van smaak dus. Beide boxen hebben mooie effecten met brede uitwerking en een harde burst, maar verschillen. Ik zou beide doen :D

Ik heb al genoeg. ;)
Even de demo dinsdag afwachten. En dan wordt het deze CC of de EVO bomber. Ik zit te dubben tussen meer kleurtjes of toch iets van goud erbij voor max. 90,- pangu/evo. De Ram Bam 3.0 heb ik al.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan