partyelmar
VWC lid
Als hij bij mij ook zo ging kocht ik hem aankomend jaar weer. Bij mij was hij tergend langzaam.
Hierom had ik hem besteld, maar helaas heeft mijn chinees een vertraging ingebracht...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Als hij bij mij ook zo ging kocht ik hem aankomend jaar weer. Bij mij was hij tergend langzaam.
Gewoon vragen naar een 2017 versie en anders maar niet. Dat doe ik ook dit jaar.
Hier is ie dan. Heb even problemen met het uploaden dus heb even m'n vriendin het laten doen, vandaar het watermerkje.
Maar goed, gigantische boeketten en een prima burst. Alleen de glittering dahlia effecten zijn klein maar dat was al bij de 2016 en 2017 versie. Oordeel zelf maar! Ik koop 'm gegarandeerd dit jaar weer en hij doet mee voor de beste cakebox van 2018.
Was je niet gewoon te lui om 'm als een vierkant blokje door te lontenEen van de beste producten van afgelopen jaar voor mij, ik heb 2 cakes los geschoten omdat ik er lekker van van wilde genieten en ik vond dat deze cake's dat prima kunnen hebben.
Ik kon deze box voor een knal prijsje op de kop tikken, heb er dus 5 stuks aangeschaft. Afhankelijk van de batch die ik heb ga ik kiezen of ik ze allemaal tegelijk in W-shape schiet of 1x2 en 1x3.