Colorful City

Hier is ie dan. Heb even problemen met het uploaden dus heb even m'n vriendin het laten doen, vandaar het watermerkje.

Maar goed, gigantische boeketten en een prima burst. Alleen de glittering dahlia effecten zijn klein maar dat was al bij de 2016 en 2017 versie. Oordeel zelf maar! Ik koop 'm gegarandeerd dit jaar weer en hij doet mee voor de beste cakebox van 2018.

Wat ben ik blij met dit filmpje! Afgelopen jaar hadden we de 2017 versie, erg van genoten m’n vriendin wou hem voor dit jaar weer. Alleen mij hield dat wat tegen, ivm ontbrekend salvo rits voor een goed einde en het tempo lag wel erg hoog. Voordat je ogen zijn gefocust op de kleuren, ben je een x aantal schoten verder :p
Dus gelijk 2018 besteld voor dit jaar, zij blij en ik blij :D

Voor mij perfect tempo om echt even te genieten van mooie kleuren, zo zie je maar weer smaken verschillen :)

Een van de beste producten van afgelopen jaar voor mij, ik heb 2 cakes los geschoten omdat ik er lekker van van wilde genieten en ik vond dat deze cake's dat prima kunnen hebben.

De 2018 versie lijkt mij ook top, het lagere tempo is zo gek nog niet. Staat weer op het lijstje :).

Ik vond hem dit jaar tegenvallen. Na alle oohef na een demo datnie zo dik was heb ik er extra op gelet maar vond m helaas niet (meer) bijzonder. Heb betere bakken gezien.

Hele mooie bak dat nog best tijd duurt! En voor de prijs dat je heb nu kan kopen, zeker een kleurrijke toevoeging in je assortiment.

Een van de beste producten van afgelopen jaar voor mij, ik heb 2 cakes los geschoten omdat ik er lekker van van wilde genieten en ik vond dat deze cake's dat prima kunnen hebben.
Was je niet gewoon te lui om 'm als een vierkant blokje door te lonten :D Ik had ook de 2017-versie en tot mijn verbazing kon deze niet als een rijtje doorgelont worden. Heb er dus een old-skool blokje van gemaakt. Dit in tegenstelling tot de Rumble in the Jungle, die je als blok koopt maar het beste als een rijtje kan doorlonten.

Als box geschoten vond ik 'm in ieder geval erg gaaf! Komt wellicht weer in de collectie. Even afwachten waar Pangu mee komt dit jaar.

Het blijft een mooie bak, maar toch kan de nieuwe versie me minder bekoren dan de vorige batches. Vind 'm net iets te sloom zo, merk dat halverwege m'n aandacht een beetje verslapt. Puur op basis van de filmpjes dan he, kan in de straat natuurlijk heel anders zijn.

Denk het ook, hoewel ik 'm het voor het eerst had dit jaar, de 2017-versie en dat was ook indrukwekkender dan op de filmpjes. Twee boxen tegelijk schieten dan maar? Dat geeft 'm de juiste snelheid en dichtheid denk ik zo. Maar ook iets te prijzig voor hoe lang die dan duurt.

Afgelopen jaar nog één keer genoten van de 2016 productie van deze bak. Ik vond hem weer geweldig! Tempo goed, effectgrootte goed, mooi gevuld effect met veel kleur. Spijtig om te lezen dat de latere producties nogal verschillend zijn in tempo. Dat maakt of breekt een box wel vind ik.

Straatfilmpje van mij van een batch 2017. (Helaas niet de gehele 1e cake op de film) Onwijs mooie box, mist alleen een finale en ietsje rustiger is ook prima. Opgelost in 2018 batch en de eerste keer dat ik een box weer neem. Zin in! :D
https://streamable.com/kg7mv

Ik vond hem (2018 versie) toch ook wat minder in de straat. Had misschien ook wat te hoge verwachtingen erbij. Bakken als On The Beat 2017 en Spinnerz 2 Colorz ramde deze er toch wel uit. Desondanks nog steeds een prima box, maar ik zou liever voor iets anders gaan.

Ik kon deze box voor een knal prijsje op de kop tikken, heb er dus 5 stuks aangeschaft. Afhankelijk van de batch die ik heb ga ik kiezen of ik ze allemaal tegelijk in W-shape schiet of 1x2 en 1x3.

Ik kon deze box voor een knal prijsje op de kop tikken, heb er dus 5 stuks aangeschaft. Afhankelijk van de batch die ik heb ga ik kiezen of ik ze allemaal tegelijk in W-shape schiet of 1x2 en 1x3.

5 stuks!!!!.. moet het wel een hele lekkere knalprijs zijn geweest. Vet hoor.

Back
Bovenaan