Colorful City

Een winkel uit Doldersum biedt deze nu aan in een veiling, met een beetje geluk heb je deze in de pocket voor onder de 100 euro incl. alle bijkomende kosten.

Ik had vorig jaar de "nieuwe" versie en die was echt supergoed. Was mn beste box afgelopen jaar denk ik.

Onbegrijpelijk dat ze dit blok uit de collectie hebben gegooid. Is bijna 1,5 minuut genieten van een kleurenpracht

Is deze daadwerkelijk uitlopend? Wow, onbegrijpelijk dan. Hopen dat ik deze nog ergens in een outlet kan scoren dit jaar want dit was toch echt dé box afgelopen jaarwisseling.

Is deze daadwerkelijk uitlopend? Wow, onbegrijpelijk dan. Hopen dat ik deze nog ergens in een outlet kan scoren dit jaar want dit was toch echt dé box afgelopen jaarwisseling.

Yep, wordt niet meer geïmporteerd. Batch 2020 is volgens mij laatste productie

Echt een geweldige box dit, zo zonde dat deze uitloop is. Zeer blij dat ik hem vd week nog tegen kwam dus direct mee genomen. Echt een van de betere boxen op de markt vind ik.

Echt zonde dat dit product uitlopend was ja, hij was fantastisch als vanouds.
Inderdaad gelukkig nog tegen gekomen en mee kunnen pakken op de laatste verkoopdag, was echt blij dat ik hem zag staan al.
De films ook echt top, wat een kleuren he, heb vast ook nog ergens een video.

Back
Bovenaan