Colorful City

Volgens mij wordt het verschil vooral veroorzaakt door camera-instellingen en/of nabewerking. Je ziet bijvoorbeeld in het filmpje van post 579 dat het vlammetje van de lont al heel rijk is van kleur, terwijl de vlammen van de vuurton bij post 580 heel flets zijn.

Volgens mij wordt het verschil vooral veroorzaakt door camera-instellingen en/of nabewerking. Je ziet bijvoorbeeld in het filmpje van post 579 dat het vlammetje van de lont al heel rijk is van kleur, terwijl de vlammen van de vuurton bij post 580 heel flets zijn.

Denk zeker dat daar idd verschil in zit. Maar de boeketten van filmpje 1 lijken mij ook wel mooier rond en beter gevuld te zijn dan die van post 580, of is dat bedrog?

Denk zeker dat daar idd verschil in zit. Maar de boeketten van filmpje 1 lijken mij ook wel mooier rond en beter gevuld te zijn dan die van post 580, of is dat bedrog?

in 579 loopt hij ook een stuk sneller en is de lucht steeds wat meer gevuld en tevens is hij daar meer ingezoomd tijden het filmen.

in 579 loopt hij ook een stuk sneller en is de lucht steeds wat meer gevuld en tevens is hij daar meer ingezoomd tijden het filmen.

Post 579 is een 2017 batch, post 580 is een 2018 batch.
Van de nieuwe GBV batch is afgezien van de show in post 573 geen (straat) beeldmateriaal.

Dit is het originele filmpje (onbewerkt) en was i.d.d. de 2018 versie. Deze is gefilmd met de telefoon (samsung S6) en deze gaf de kleuren i.d.d. fletser weer. Filmpje in 580 is gewerkt en op zijn kanaal gezet door een jeugdigde pyro (zoontje maat) ;-)

Een stookmaat had deze box ook afgelopen jaar afgestoken. Ik weet niet zeker welk jaartal hij had, maar het zal een oude versie geweest zijn. Die spinners zijn echt steengoed en máken deze box gewoon. De zoeven ook met wat zacht geluid, wat erg lekker overkomt. Hele fijne box! Dikke dreunen ook.

Hij is de lucht in gegaan en de tandjes wat een dikke box is dit zeg! Met stip de topper van de avond voor mij. Ik ben benieuwd of er iemand iets kan zeggen over de nieuwe batch.

Maat van mij heeft de 2020 batch geschoten, heeft hem alweer op de lijst staan voor volgend jaar. Hij had zelden zulke mooie blinker combinaties gezien

Ook de nieuwste batch deed het weer goed. De combinaties van de eerste batch zitten er nog in met prachtige kleuren, kenmerkende glitterstaarten in verschillende kleuren en gave spinners. Burst was iets minder, maar verder een topper.

Eens met Pyroguy. Burst is wel eens beter geweest (echter zat er nog steeds een behoorlijke galm tussen de huizen.. :wink:), echter qua kleuren, glitterstaarten en spinners was deze echt heel lekker!

Hier ook de nieuwe versie gezien in de straat. Wat een topper was dit! Ontzettend heldere kleuren, blinkers, staarten, burst gewoon prima. Echt een dikke box, als vanouds.

Ziet er gewoon weer top uit! Het is een box die slecht tegen wind kan dus met dat in m'n achterhoofd vind ik 'm even goed overkomen op DW2000 z'n filmpje als dat ik me van voorgaande jaren kan herinneren. Prachtige kleuren in combinatie met blinkers en de spinners voegen ook veel toe.

Helaas niet gekregen omdat deze na 2 jaar doorschuiven niet was binnengekomen.

Baal er ontzettend van!

Back
Bovenaan