Colorful City

Echt een steengoede compound. Na al die jaren blijft hij geweldig, weer ontzettend van genoten in de straat. De kleuren en spinners maken het echt een topper. Hopelijk dit jaar weer.

Inderdaad topklasse deze bak. De 2020-versie deed het erg goed. Mooiste vind ik als die spinners even op dezelfde hoogte vertraagd draaiend blijven hangen voordat de bombette klapt. Dat is gewoon unieke kunst. Kijk je kan naar het van Gogh museum gaan om een schilderijtje te bekijken, maar dit...

Ik had een 2017 batch uit de outlet van Vuurwerkbunker. Wat een dikke cakebox is dit zeg. Lekkere zware burstknallen en prachtige kleurencombinaties. De spinners deden het perfect en zijn lekker groot. Tempo precies goed. Ben ook blij te lezen dat de 2020 batch het net zo goed doet! Ik heb deze box niet gefilmd omdat ik maximaal wilde genieten van een box die je niet meer gaat vinden. Toevallig hadden de overburen hem wel gefilmd kwamen we later achter. Het is maar een kort fragment maar zelfs dan wordt duidelijk wat voor klassebak dit is.

Laatst bewerkt door een moderator:
Echt een van de beste bakken die ik had. Blijft een steengoede compound., Heldere kleuren, goed tempo, goede burst, grote boeketten. Moet zeggen dat alles van Pangu prima presteerde.

Helemaal eens met Tabe, een van de betere bakken, kwalitatief echt top. Ook bij deze vraag je je af of ze daadwerkelijk de oudere kwaliteit hebben kunnen waarborgen, maar wat mij betreft is dat perfect gelukt.
Mooi label om het af te maken en ook deze was verrassend zwaar in gewicht.

Had nog 1 2016 editie die eraan moest geloven! Heerlijk ding.
Prachtige kleuren en mooie spinners! Volgend jaar een 2022/2023 editie proberen!

Dit was één van de top-compounds die ik gezien heb met oudjaar. Ondanks de wind echt een topper, nieuwste batch.

Windgeruis verpest helaas het geluid wat in de video. Vergeet niet op 4K te zetten.

Mooie bak hoor, een van de weinige bakken die niet in salvo's schiet. Komt op de lijst.

Deze maar weer eens op het lijstje zetten. Wat fijn dat ze de kwaliteit hebben weten te behouden. Dit is toch nog steeds een topper.

Ik heb deze ooit eens geschoten en toen was ik eigenlijk niet zo onder de indruk. Dit jaar kon ik de nieuwe batch krijgen voor een zacht prijsje, dus per 2 geschoten. Mooie tails, goede spinners, mooie kleuren en een meer dan oke burst.

De bovenstaande films bevestigen mijn reactie van 1 januari, wat een top box, keer op keer, welke film dan ook. Staat alweer dikgedrukt op de lijst.

Ik heb deze ooit eens geschoten en toen was ik eigenlijk niet zo onder de indruk. Dit jaar kon ik de nieuwe batch krijgen voor een zacht prijsje, dus per 2 geschoten. Mooie tails, goede spinners, mooie kleuren en een meer dan oke burst.

Heb precies hetzelfde gehad. Zou moeten terug zoeken welk jaar dat is geweest …
Misschien toch weer een keer een kans geven.

Doodzonde, want alle nieuwe 30mm compounds zijn kopergoud met wat kleur. Had gehoopt dat jullie met een 30mm compound met veel kleur zouden komen

Back
Bovenaan