Colorful City

Heb deze nog bewaard voor komend jaar als hopelijk het weer eens meezit...

In 2022 had ik deze ook, en toen met harde wind wel afgestoken viel niet tegen maar wil 'm eens met rustig weer zien, aangezien dit waarschijnlijk het laatste exemplaar hiervan is.

Laatst bewerkt:
We schoten hem per 3, batch 2020. Maar wat blijft het een dikke bak zeg. Echt onbegrijpelijk dat zoiets niet meer op de markt is. Wat een topper.

Inderdaad, ontzettend zonde dat dit niet meer wordt gemaakt, wat een prachtige box is dit. Ontzettend van genoten zo per 3.

Als iemand me zou vragen wat ik nou zo leuk vind aan vuurwerk zou ik dit filmpje laten zien. Wat een box is dit, dit is hoe ik denk dat vuurwerk bedoeld is. Prachtige kleuren, mooie tijdsduur, dikke burst en dikke spinners. Wat een verademing om dit te stoken tussen het vele goud en crackling wat je tegenwoordig ziet. Echt onbegrijpelijk dat er geen enkele importeur is die zoiets in het assortiment heeft. Vaak zie je wel iets dat begint met mooie kleuren of iets dat hierop lijkt, maar dan komt tog altijd weer het goud of crackling erbij. Wat hoop ik erop dat iemand terug komt met een box als dit.

Prachtige bak! Maar ook erg goede kwaliteit film. Kleuren komen hier echt mooi over 👌

Kan niet wachten om deze hier in de straat nog een keer te zien.

Onbegrijpelijk dat zoiets niet goed verkoopt? Of was er een andere reden dat hij eruit is?

Back
Bovenaan