Color Storm

Hij is toch eigenlijk net wat te traag en saai zo, met een stuk of wat salvo rijen ertussen is het een stuk spannender.
 
Geen bak die ik wilde hebben, maar we zagen hem een straat verderop, hij is wel herkenbaar hoor. Hij kwam niet top over, gewoon een leuke bak, maar te lang hetzelfde, tempo wisseling had al veel toegevoegd. Ik zou dit enkel als losse cake willen en dan kan je zelf nog beslissen hoeveel je er achter elkaar zet. Mij te eentonig voor dit effect, het is zeker niet overweldigend, hij past wel goed in een combinatie met andere producten en effecten, zoals cake 4 in een box. :p

Wel leuk om te lezen hier dat het ook juist als topbak gezien wordt, gelukkig zoveel smaken en zoveel keus daarbij tegenwoordig!
 
Was deze box nou identiek aan de laatste cake van de Dragonbox 3 kwa burst?

Dat was wel de bedoeling geweest en dan was het een TOP bak geweest, helaas heeft de producent dit (afgelopen jaar -batch 2019-) niet waar kunnen maken. Hopelijk kan Evolution ons verrassen met de Color Storm zoals bedoeld. Let maar op hoe er dan over deze box gepraat zal worden. Niet alleen qua burst, maar ook de mooie ronde uitwerkingen met ti boeket.
 
Dat was wel de bedoeling geweest en dan was het een TOP bak geweest, helaas heeft de producent dit (afgelopen jaar -batch 2019-) niet waar kunnen maken. Hopelijk kan Evolution ons verrassen met de Color Storm zoals bedoeld. Let maar op hoe er dan over deze box gepraat zal worden. Niet alleen qua burst, maar ook de mooie ronde uitwerkingen met ti boeket.

En de spreiding er van !!
 
Dat was wel de bedoeling geweest en dan was het een TOP bak geweest, helaas heeft de producent dit (afgelopen jaar -batch 2019-) niet waar kunnen maken. Hopelijk kan Evolution ons verrassen met de Color Storm zoals bedoeld. Let maar op hoe er dan over deze box gepraat zal worden. Niet alleen qua burst, maar ook de mooie ronde uitwerkingen met ti boeket.
Dat zou mooi zijn, dan is het een musthave.
 
Geen bak die ik wilde hebben, maar we zagen hem een straat verderop, hij is wel herkenbaar hoor. Hij kwam niet top over, gewoon een leuke bak, maar te lang hetzelfde, tempo wisseling had al veel toegevoegd. Ik zou dit enkel als losse cake willen en dan kan je zelf nog beslissen hoeveel je er achter elkaar zet. Mij te eentonig voor dit effect, het is zeker niet overweldigend, hij past wel goed in een combinatie met andere producten en effecten, zoals cake 4 in een box. :p

Wel leuk om te lezen hier dat het ook juist als topbak gezien wordt, gelukkig zoveel smaken en zoveel keus daarbij tegenwoordig!



Jullie wouden er toch een hele compound van:devil::p vindt het zowieso saai een hele compound 1 en al zelfde effect, 144 x het zelfde wat saai en ook nog de burst maakt het ook nog niet eens waar ,zoals het in de dragon box 3 cake 4 wie bepaald dat dat die burst knal zo weer, zo na beneden is gehaald was die te hard gemaakt in de productie komt die over de 120 db ?is extra weer zachter gemaakt???
 
Ik heb er hier 2 van gevonden in Emmen-Compascuum. Erg blij mee, de oude compounds van evolution waren tot nu toe altijd top.

Het lijkt op een mooi legaal alternatief voor de Funke - scala. Misschien wat minder kleur maar ook legaal en een stuk goedkoper.

Altijd leuk om wat oudere compounds te vinden :D
 
Back
Bovenaan