Color Storm

Dat hoeft niets te zeggen, ook als ze al zijn uitgeleverd naar de winkeliers kunnen die nog bericht krijgen dat ze niet mogen worden uitgeleverd en retour importeur moeten.

Oh dat wist ik niet, weer wat nieuws geleerd. Lijkt me wel echt piep als je dan alles al hebt geimporteerd en het word afgekeurd. Mag een hoop kosten..

Jammer.. hadden deze besteld bij orthen. Hopelijk een mooie vervanger maar dat gaat lastig worden aangezien we de dragonboxen al hebben en je wel daar op uit komt.

Orthen heeft wel meer dan alleen Evo toch? Misschien is de Neon Maroon iets? Wel zonde dat deze is afgekeurd, nu weten we voorlopig nog niet hoe deze in de straat is... En inderdaad ook erg jammer voor de prijswinnaars (o.a. ontwerper label en van de freakmiddag Breda)....

Laatst bewerkt:
Hoe kan nu een deel van de productie goed worden gekeurd en een ander deel dan weer niet? Van wat ik weet keurt men alles goed of alles af. Hoe zit dit dan?

Roept altijd leuke vragen op... Waar lag het aan ? Waarom zit er verschil tussen batches ?

Van een merk als EVO verwacht ik wel enige consistentie...

Misschien is er maar 1 batch getest, die afgekeurd en andere batches niet omdat die dus niet getest zijn? Zou dat kunnen?

Ja ik koop hem ook weer dit jaar, regemrechte topper! Mooi titanium burst omringd door heldere kleuren met goede burst en spreiding! Ik heb een klein stukje op film. Dat volgt later!

Back
Bovenaan