Color Storm

Dat zou mooi zijn. Beetje offtopic, maar wat is ook alweer de gedachte van die verplichte vertraging tussen de cakes in een compound? Veiligheid? Het is nou niet zo dat je in de 1 à 2 seconden vertraging iets kunt doen mocht er iets misgaan ofzo.

De Color Storm ook gezien Bij Burnig Airfield. Deze had supergoede kleuren en is daardoor voor mij een dikke wannahave.

Hij oogt een stuk minder als de finale cake in de dragonbox helaas. Die was zo gaaf dat ik deze direct op het lijstje had. Ziet er helaas een stuk minder uit.

Misschien een vocht probleem wie zou het zeggen, ik wacht ff de winkeliers demo's af.

Had geen afkeur verwacht bij deze, gezien hij toch iets zachter knalt dan cake 4 vd dragonbox. Misschien een andere reden?

Zelf niet besteld, maar was zeker benieuwd hoe deze het ging doen in de straat

Had geen afkeur verwacht bij deze, gezien hij toch iets zachter knalt dan cake 4 vd dragonbox. Misschien een andere reden?

Zelf niet besteld, maar was zeker benieuwd hoe deze het ging doen in de straat
Heeft niet alleen met knal te maken zijn tal van factoren die hier voor kunnen zorgen . Bv vallende brandede delen o.a

Heeft niet alleen met knal te maken zijn tal van factoren die hier voor kunnen zorgen . Bv vallende brandede delen o.a

Ik zeg toch, misschien een andere reden:wink: Wel goed lezen he haha.
Nee gekkigheid, als ik de video hierboven bekijk kunnen het best brandende delen zijn ja, echter was dit geen productie dus alsnog ff afwachten.

Back
Bovenaan