Color Storm

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 2345
Artikelnaam: Color Storm
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 1890 gram
Aantal Schoten: 144sh - COMPOUND
Effectomschrijving: ...
Tube diameter: 25mm
Kartoninhoud: 1/1
Tijdsduur: ...
Adviesprijs: € 189,00
Folderprijs : € 149,00
Onlineprijs : € 129,00
Freakprijs : Vraag je lokale dealer

O.a. te koop bij: EvolutionVuurwerk.nl

65295104_2396924507020135_3624448392001748992_n.jp  g

Wij danken Evolution Fireworks voor de informatie
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ben heel benieuwd naar beeldmateriaal maar als dit idd gebaseerd is op de 4e cake en de Dragon box 3 dan staat hij alvast op de lijst

Het filmpje wat je kunt zien op de Evolution Facebook, is indd gebaseerd op de dragon box cake 4 dat weet ik trouwens voor 200% zeker omdat dit gedeelte van dit filmpje uit mijn eigen filmpje komt van de dragon box .
Zie hier het filmpje

Bruut, voor een zelfde soort prijs als de Evo Bomber komt deze op de lijst!

De tijd zal het leren, maar met de Dragon Box 3 als referentie kader dan zal het denk wat hoger liggen. Maar ik kan me herrinneren dat Evo vrij vroeg met filmpjes en specificaties ( prijzen dus ook ) naar buiten kwam vorig jaar dus we zullen het vast binnen nu en een maand weten!

Vind het zeker geen verkeerde box maar nu ik het complete filmpje heb gezien toch iets minder spectaculair dan verwacht. Voor mij op dit moment geen absolute musthave

Is het nou alleen rood-groen-gele peonie? Juist paars of blauw er nog bij had deze aantrekkelijk kunnen maken maar dit is niets meer dan 3 goedkope peonie kleuren. Ik had er meer van verwacht.

*Aanvulling: de film is nu beschikbaar in HD zie ik en dan zie ik al meer kleuren combinaties. Even andere films/of demo's afwachten voor het bepalen van de wow-factor.

Ik zie ook geel paars en blauw hoor maar camera geeft niet alle kleuren even goed weer en 't gaat nogal snel door mekaar hè :p Ik vind het een prachtige brute kleurenbak! En als die burst echt zo is als 't lijkt... Op de lijst voor volgend jaar!

Bijdeze een exclusief filmpje, een betere kijk op toch wel een heerlijke rammer!

Bijdeze een exclusief filmpje, een betere kijk op toch wel een heerlijke rammer!

Het moment dat de bombettes uiteen klappen, is dat een titanium effect? Erg lekkere rammer, al heb ik mn twijfels of het eerste filmpje door de keuring komt ivm geluidsniveau:p

Back
Bovenaan