tjeerdbeer
VWC lid
Hup. De lucht in met de bak
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Je moet deel B er uit halen en tegen de reserve lont van Deel A aanzettenIemand die weet hoe ik deze nou moet doorlonten? Hij begin met 30 en eindigt met 30 als ik het goed heb maar dan kom ik er niet uit...
Bekijk bijlage 1806365
Is als je deels binnen voorbereid letterlijk 10 seconden werk. Wil je een zo strak mogelijke overgang van 1e naar 2e deel gewoon achter elkaar zettenGoed om te weten, dan moet mij dat ook lukken. Achter elkaar zetten is natuurlijk ook een optie, maar helemaal geen zin om buiten in het donker nog te kloten met dat doorlonten!![]()
Is dat groene een Visco lont?Het lijkt wel hogere wiskunde. Weten jullie zeker dat die moet eindigen met 30mm?dat salvo kan ook uit een 25mm komen toch.
Moet die dan niet zo, onderste cake 180 graden draaien, zodat hooflont met reserve van de bovenste cake kan verbinden
Bekijk bijlage 1806370
Oke zal hem nog een keer goed bekijken dan en anders zoals al gezegt achter elkaar zetten op straatHij eindigt met 30 mm. Op de zijkant van iedere cake staat welk nummer het is en of het compound A of B betreft. De laatste cake van B is 30mm
Ter illustratie. Bedoel dus dat je die onderste cake draait zodat je lont 1 met reserve kan verbinden.Is dat groene een Visco lont?
Hahaha weet ik maat, vergeef mijn slechte gevoel voor humor.Ter illustratie. Bedoel dus dat je die onderste cake draait zodat je lont 1 met reserve kan verbinden.
Ja maar nu heb je de 4 30mm cakes doorverbondenFf doos losgetrokken., deel B ff omdraaien en je krijgt onderstaand resultaat..de rest spreek voor zich