TheMelvinNL
VWC lid
Kevinsvuurwerkhal en hij heeft ze na de kerst binnengekregen!Bij welke dealer hebben jullie hem gehad?
Ben nu bijna bij vwpd. Hoop dat ik de mijne ook krijg. We gaan het zien
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Kevinsvuurwerkhal en hij heeft ze na de kerst binnengekregen!Bij welke dealer hebben jullie hem gehad?
Ben nu bijna bij vwpd. Hoop dat ik de mijne ook krijg. We gaan het zien
Hoopte dat er stond om 17 uur afsteken. Ben zo benieuwd hoe die het gaat doenIk ga mijn exemplaar straks om 17 uur ophalen
Vanmorgen wel, flink dik. Maar nu redelijk open. (Zuidwest)Geen mist bij jullie? Hier, no/o, zit het flink dicht
Zie je bij steeds meer dubbele compounds / sets. Is om het doorlomten te ontmoedigen. Zal straks als ik hem opgehaald ff kijken hoe het op te lossen isLigt het aan mij of komt deze qua doorlonten niet goed uit? Er is een rij A 1/4 en een rij B 1/4, maar wanneer je het reservelont van A4 aan hoofdlont B1 wilt maken zitten deze precies aan de andere kant.
Is niet heel moeilijk hor, gewoon achter elkaar zetten. Je kan ze alleen niet in de doos laten zitten.Zie je bij steeds meer dubbele compounds / sets. Is om het doorlomten te ontmoedigen. Zal straks als ik hem opgehaald ff kijken hoe het op te lossen is
Goed om te weten, dan moet mij dat ook lukken. Achter elkaar zetten is natuurlijk ook een optie, maar helemaal geen zin om buiten in het donker nog te kloten met dat doorlonten!Ik wil hem graag in de doos laten zitten dus ik heb de lontjes volledig vrij gemaakt en toen kon ik echt net aan het snellont met elkaar verbinden. Uit de doos halen en achter elkaar zetten is natuurlijk ook een optie.
Ik 10€Ik doneer een aanzienlijk gigantisch bedrag van €5 die deze bak vanavond de lucht in jaagt
Zeker gapBenieuwd of de tikkies ook betaald gaan worden als iemand het daadwerkelijk doet haha