Color Hypnose 244’s

Ligt het aan mij of komt deze qua doorlonten niet goed uit? Er is een rij A 1/4 en een rij B 1/4, maar wanneer je het reservelont van A4 aan hoofdlont B1 wilt maken zitten deze precies aan de andere kant. Je zou dan dus de linkerzijde aan elkaar moeten verbinden.

Bijlagen

• 1000145018.jpg
    1000145018.jpg
    671,3 KB · Weergaven: 107
Ligt het aan mij of komt deze qua doorlonten niet goed uit? Er is een rij A 1/4 en een rij B 1/4, maar wanneer je het reservelont van A4 aan hoofdlont B1 wilt maken zitten deze precies aan de andere kant.
Zie je bij steeds meer dubbele compounds / sets. Is om het doorlomten te ontmoedigen. Zal straks als ik hem opgehaald ff kijken hoe het op te lossen is

Ik wil hem graag in de doos laten zitten dus ik heb de lontjes volledig vrij gemaakt en toen kon ik echt net aan het snellont met elkaar verbinden. Uit de doos halen en achter elkaar zetten is natuurlijk ook een optie.

Ik wil hem graag in de doos laten zitten dus ik heb de lontjes volledig vrij gemaakt en toen kon ik echt net aan het snellont met elkaar verbinden. Uit de doos halen en achter elkaar zetten is natuurlijk ook een optie.
Goed om te weten, dan moet mij dat ook lukken. Achter elkaar zetten is natuurlijk ook een optie, maar helemaal geen zin om buiten in het donker nog te kloten met dat doorlonten! :p

Back
Bovenaan