Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Heb hem staan haha. Maar vond 1 dikke doos schieten mooi zat vanavondNet twee nieuwe filmpjes gezien van de Event Ice Tiger en één van de de RIAKEO compounds en beide zijn echt gewoon TOP!! Nu deze nog, want ik ben toch stiekem ook wel nieuwsgierig naar deze, vooral vanwege de hype dat hier omheen was gecreëerd.
Doe t voor ons! Is voor een goed doel ;PHeb hem staan haha. Maar vond 1 dikke doos schieten mooi zat vanavond![]()
Heb hem staan haha. Maar vond 1 dikke doos schieten mooi zat vanavond![]()
Zal ik hem bij je ophalen? Film ik het wel voor jeHier zit het sinds 17 uur potdicht, zonde om hem nu te stoken
Oplossing is wellicht de cakes spiegelen en een plankje over de lengte of een reep dubbel omgeslagen alufolie ertussen. Dan kun je alles als het goed is in de doos laten zitten. Ik heb dit item niet maar als je de cakes kunt spiegelen van deel A en deel B is dat denk ik de mooiste oplossing. Anders denk ik dat de 2 delen achter elkaar de enige makkelijke oplossing is zonder knutsel werk.Nee gewoon een overgang gemaakt met beide kruitlonten. Helemaal uitsnijden/knippen tot aan de ingang tube. Geen spanning erop zetten, al zit dit lont aardig vast in de tube. Al met al heb je net genoeg lengte om de kruitlont te koppelen.
Ik stook hem toch liever zelf als de weersomstandigheden het toelatenZal ik hem bij je ophalen? Film ik het wel voor je![]()
Ja!Verder mensen die m nog moeten ophalen de 30e bij driesprong?
Hier ookVerder mensen die m nog moeten ophalen de 30e bij driesprong?
Ja hier ook, net even met driesprong gebeld. Het is nog geen zekerheid maar het neigt ernaar dat hij niet kan worden uitgegeven. Zodra ze meer weten sturen zij er een e-mail uit.Hier ook
Ik moest van mijn ouders rekening houden met mogelijke vakantie en het ophalen op 30 december zetten waar uiteindelijk niks is van gekomen dus als ik daardoor de grootste box in mijn collectie misloop word ik wel pissigJa hier ook, net even met driesprong gebeld. Het is nog geen zekerheid maar het neigt ernaar dat hij niet kan worden uitgegeven. Zodra ze meer weten sturen zij er een e-mail uit.
Ik haal altijd de eerste dag alles op. Ik dacht dit jaar eens leuk te doen, 3 ophaaldagen 3x de belevenis. Is ook de laatste keer dat ik dat doe als blijkt dat hij er morgen niet is![]()
Als een doorgeslagen puber ff uurtje ruzie met je ouders zoeken. De kruitstress is er dames en heren.Ik moest van mijn ouders rekening houden met mogelijke vakantie en het ophalen op 30 december zetten waar uiteindelijk niks is van gekomen dus als ik daardoor de grootste box in mijn collectie misloop word ik wel pissig
Nee joh ik zeg toch helemaal niet dat ik me afreageren op anderen? Ik word dan pissig over de omstandigheden, niet over anderenAls een doorgeslagen puber ff uurtje ruzie met je ouders zoeken. De kruitstress is er dames en heren.![]()