Color Hypnose 244’s

Forumvervuiling? Echt? Waar is een forum anders goed voor dan elkaar informeren/adviseren of de mooiste ervaringen te delen betreft je hobby? Het is echt te gaar voor woorden dat er een aantal hier volledig in de **** kruipen van bepaalde producenten of winkeliers om maar een prijsje te winnen of kortingen te kunnen blijven vangen. Trek je mond open en laat je kaas je niet van je brood eten, sommige forumleden hebben duizenden euro's gestoken in hun collecties waarvan misschien wel de helft of meer niet zal aankomen zoals aangeprezen door de producenten of winkeliers, vind jij dit kunnen?
Haal ff adem.

Als er al weken geen producttopic geopend kan worden zonder dat er 3x de vraag in staat of ie met of zonder kooi is, dan vind ik dat forumvervuiling ja.

Mooie ervaringen delen is prima. Wat is precies jouw ervaring met dit product dat nog nooit is uitgeleverd?

Hielenlikkerij, omkoperij en ja en amen roepen vanwege bepaalde belangen heb ik ook een schijthekel aan. Wat was precies je punt naar mij toe?

Als je niet geleverd krijgt wat je (op papier) besteld hebt, dan mag je daar je beklag over doen, doe ik ook. Zie o.a. topic Solar van Evo. Iets andere prijscategorie, zelfde principe.

Ik zeg volgens mij nergens dat je je mening niet mag verkondigen of mag aangeven dat je baalt dat er loze beloftes gedaan en onwaarheden verteld worden.
Feit blijft dat dit product nog bij niemand in de straat gestaan heeft, dus je weet nog niet precies in hoeverre je genaaid bent/wordt.

Soms vraag ik me ook af waarom we nog op een forum zitten eigenlijk. Ja, soms slaat het allemaal door. Maar om nu bij elk topic dat, wat mij betreft, verboden woord "popcorn" te lezen word ik ongekend moe van. Goh, twee berichten off-topic of een keer een "tegengas" reactie en het gezeik begint al. Zullen we ook wat leesvoer produceren met zijn allen? Dat is de charme van een forum me dunkt.

En daar hoort dus ook een, op normaal gevoerde wijze, discussie bij.
1734611109743.jpeg

Jammer om te lezen dat deze zonder kooi is, is toch duidelijk door Rubro verspreid dat deze juist wel in kooi zou zitten.
Anders had deze ook nooit zoveel forumpagina's gehad hier, als 1 van de eerste berichten was geweest deze zonder kooi is dan zaten we nu op pagina 2 waarschijnlijk.
Hopelijk wordt deze nog op de huisman demo geschoten en blijken we straks niet met een soort Heavy Legend Color Rush getruukt te zijn.

Jammer om te lezen dat deze zonder kooi is, is toch duidelijk door Rubro verspreid dat deze juist wel in kooi zou zitten.
Anders had deze ook nooit zoveel forumpagina's gehad hier, als 1 van de eerste berichten was geweest deze zonder kooi is dan zaten we nu op pagina 2 waarschijnlijk.
Hopelijk wordt deze nog op de huisman demo geschoten en blijken we straks niet met een soort Heavy Legend Color Rush getruukt te zijn.
Die gaan ze niet schieten, is bij huisman uitverkocht, en gizmo had al aantal keren gezegd dat ze deze niet gingen schieten

Mijn winkelier geeft aan er een live te hebben gezien en dat het om top kwaliteit gaat. Verder krijgt hij zij pas na de kerst binnen dus omtrent het kooi verhaal kan hij nog weinig zeggen en tevens hoeft een kooi ook niet altijd alles te zeggen :)

Mijn winkelier geeft aan er een live te hebben gezien en dat het om top kwaliteit gaat. Verder krijgt hij zij pas na de kerst binnen dus omtrent het kooi verhaal kan hij nog weinig zeggen en tevens hoeft een kooi ook niet altijd alles te zeggen :)
Is die live versie ook gefilmd? :)

Jij gelooft dat?🤣 En het filmpje is daarna per ongeluk verwijdert. Mooie winkelier haha
Jazeker, zijn informatie klopt tot op heden altijd. Dat er door iemand gezegd wordt dat er een filmpje is geweest van een winkelier die daarnaa weer offline is gehaalt zegt niet dat het omdezelfde winkelier gaat helemaal niet als ik niet benoem om wie het gaat.

Back
Bovenaan