Pyro Is Art
VWC lid
Hehe mijn vrouw is nog altijd ovulerend. Rest van de details bespaar ik u.Ongesteld bedoel je. Van ovuleren worden we ook wild maar op een hele andere manier
Goed, verder on topic. Hup Color Hypnose!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hehe mijn vrouw is nog altijd ovulerend. Rest van de details bespaar ik u.Ongesteld bedoel je. Van ovuleren worden we ook wild maar op een hele andere manier
Zit die in een kooi?Hehe mijn vrouw is nog altijd ovulerend. Rest van de details bespaar ik u.
Goed, verder on topic. Hup Color Hypnose!
Haal ff adem.Forumvervuiling? Echt? Waar is een forum anders goed voor dan elkaar informeren/adviseren of de mooiste ervaringen te delen betreft je hobby? Het is echt te gaar voor woorden dat er een aantal hier volledig in de **** kruipen van bepaalde producenten of winkeliers om maar een prijsje te winnen of kortingen te kunnen blijven vangen. Trek je mond open en laat je kaas je niet van je brood eten, sommige forumleden hebben duizenden euro's gestoken in hun collecties waarvan misschien wel de helft of meer niet zal aankomen zoals aangeprezen door de producenten of winkeliers, vind jij dit kunnen?
Soms vraag ik me ook af waarom we nog op een forum zitten eigenlijk. Ja, soms slaat het allemaal door. Maar om nu bij elk topic dat, wat mij betreft, verboden woord "popcorn" te lezen word ik ongekend moe van. Goh, twee berichten off-topic of een keer een "tegengas" reactie en het gezeik begint al. Zullen we ook wat leesvoer produceren met zijn allen? Dat is de charme van een forum me dunkt.
En daar hoort dus ook een, op normaal gevoerde wijze, discussie bij.
Die gaan ze niet schieten, is bij huisman uitverkocht, en gizmo had al aantal keren gezegd dat ze deze niet gingen schietenJammer om te lezen dat deze zonder kooi is, is toch duidelijk door Rubro verspreid dat deze juist wel in kooi zou zitten.
Anders had deze ook nooit zoveel forumpagina's gehad hier, als 1 van de eerste berichten was geweest deze zonder kooi is dan zaten we nu op pagina 2 waarschijnlijk.
Hopelijk wordt deze nog op de huisman demo geschoten en blijken we straks niet met een soort Heavy Legend Color Rush getruukt te zijn.
Is die live versie ook gefilmd?Mijn winkelier geeft aan er een live te hebben gezien en dat het om top kwaliteit gaat. Verder krijgt hij zij pas na de kerst binnen dus omtrent het kooi verhaal kan hij nog weinig zeggen en tevens hoeft een kooi ook niet altijd alles te zeggen![]()
Was gefilmd maar per ongeluk verwijderdIs die live versie ook gefilmd?![]()
Vraag gesteldIs die live versie ook gefilmd?![]()
De info komt van mij vandaan, ik heb hem net in de bunker gezet…Mijn doos open gemaakt en hij is zonder kooi!
Bekijk bijlage 1805255
Bekijk bijlage 1805256
Bekijk bijlage 1805257
Het gaat om bijna 4kg, 3842gramKan het even niet terug lezen. Maar is deze volledig doorgelont? Is maar tot 2kg toch. Of heb ik wat gemist.
Dat weet ik, maar doorgelont max 2000 gram. Of zit het precies achter de hand.Het gaat om bijna 4kg, 3842gram
Mijn winkelier geeft aan er een live te hebben gezien en dat het om top kwaliteit gaat. Verder krijgt hij zij pas na de kerst binnen dus omtrent het kooi verhaal kan hij nog weinig zeggen en tevens hoeft een kooi ook niet altijd alles te zeggen![]()
Jazeker, zijn informatie klopt tot op heden altijd. Dat er door iemand gezegd wordt dat er een filmpje is geweest van een winkelier die daarnaa weer offline is gehaalt zegt niet dat het omdezelfde winkelier gaat helemaal niet als ik niet benoem om wie het gaat.Jij gelooft dat?En het filmpje is daarna per ongeluk verwijdert. Mooie winkelier haha