Color Hypnose 244’s

In principe kent de importeur de regels en waar naar gekeken wordt bij het keuren. Ook al is het regelmatig afkeur om niks (in onze ogen), mogen we ook blij zijn dat producten in Nederland eerst worden gekeurd. Zeker wanneer je bekijkt hoe 'vuurwerk' in de media wordt weggezet, blijft het een sterk argument dat vuurwerk in Nederland eerst door de keuring moet komen alvorens het in de schappen kan komen te liggen. En: ik sta ook niet achter het keuren, vind het maar onzin. Maar het is wel de werkelijkheid wat in Nederland gebeurt.

Dus ik zeg kom maar op met dat filmpje ;-)
Hoop dat dit allemaal met een grote dosis sarcasme is…

IL en T kan nooit alle artikelen keuren en zal dus altijd een steekproef controle blijven… kooi of geen kooi het blijft gewoon hopen dat een potentieel goed artikel helemaal niet geselecteerd wordt voor controle..

Ik stel voor om de hele kooi geen kooi discussie te bewaren voor januari en ILT niet wijzer te maken dan ze al zijn…

Niemand gaat z’n artikel annuleren omdat er ineens geen kooi om zit terwijl het wel zou moeten.. en de discussie hier op het forum en toevallig bij dit artikel werpt alleen maar de schijnwerpers erop voor ILT

Nicee

En wie zegt dat deze niet goed presteert?
Het is meer dat rubro / mania vaker opgevoerde samples schieten, dus ik snap de onzekerheid bij anderen heel goed. Vooral als je €1,80 per shot neertelt, en andere bewezen goede producten hiervoor hebt laten staan.
Rubro zou heel eenvoudig alle onzekerheid weg kunnen nemen door transparant te zijn. Hier zitten op het forum boel mensen die een dag of meer werken om deze compound te kunnen ophoesten. Om zo met je klanten om te gaan, is een keuze...die ik zelf nooit zou maken als ondernemer

Ik stel voor om de hele kooi geen kooi discussie te bewaren voor januari en ILT niet wijzer te maken dan ze al zijn…

Niemand gaat z’n artikel annuleren omdat er ineens geen kooi om zit terwijl het wel zou moeten.. en de discussie hier op het forum en toevallig bij dit artikel werpt alleen maar de schijnwerpers erop voor ILT
Die kooi-afspraak is door importeurs onderling afgesproken. Kooi mag gewoon van ILT

Ik ga BIJNA blij zijn dat volgend jaar alles kooiloos is. Scheelt een hoop geouweH en forumvervuiling. Kanonne wat een getrut in elk topic.
Forumvervuiling? Echt? Waar is een forum anders goed voor dan elkaar informeren/adviseren of de mooiste ervaringen te delen betreft je hobby? Het is echt te gaar voor woorden dat er een aantal hier volledig in de **** kruipen van bepaalde producenten of winkeliers om maar een prijsje te winnen of kortingen te kunnen blijven vangen. Trek je mond open en laat je kaas je niet van je brood eten, sommige forumleden hebben duizenden euro's gestoken in hun collecties waarvan misschien wel de helft of meer niet zal aankomen zoals aangeprezen door de producenten of winkeliers, vind jij dit kunnen?

Laatst bewerkt:
Het is meer dat rubro / mania vaker opgevoerde samples schieten, dus ik snap de onzekerheid bij anderen heel goed. Vooral als je €1,80 per shot neertelt, en andere bewezen goede producten hiervoor hebt laten staan.
Rubro zou heel eenvoudig alle onzekerheid weg kunnen nemen door transparant te zijn. Hier zitten op het forum boel mensen die een dag of meer werken om deze compound te kunnen ophoesten. Om zo met je klanten om te gaan, is een keuze...die ik zelf nooit zou maken als ondernemer
Aha wist ik niet. Dacht dat Rubro over algemeen kwaliteit had.

Is ook zo. Zijn niet voor niets al jaren bij zo goed als alle freakwinkels te koop en hebben echt al vele prijzen gewonnen. Zal niet voor niets zijn.
Dat is ook zo. Ik bedoel niet dat ze per definitie slechte producten hebben (ook heel goede), maar regelmatig zit er tussen de samples en productie eenvoudig op te merken verschil, en dan in negatieve zin voor de eindafnemer.

We gaan het zien… maar ik ben wel iemand dat als de producten echt veel minder presteren (en al helemaal als er door importeur met kooi wordt geroepen en ook nog een een dikke sample schieten) ik per definitie geen artikelen (ook al hebben ze nog wel goede producten) meer af ga nemen van desbetreffende importeur.
Daar ben ik dan wel heel principieel in

Forumvervuiling? Echt? Waar is een forum anders goed voor dan elkaar informeren/adviseren of de mooiste ervaringen te delen betreft je hobby? Het is echt te gaar voor woorden dat er een aantal hier volledig in de **** kruipen van bepaalde producenten of winkeliers om maar een prijsje te winnen of kortingen te kunnen blijven vangen. Trek je mond open en laat je kaas je niet van je brood eten, sommige forumleden hebben duizenden euro's gestoken in hun collecties waarvan misschien wel de helft of meer niet zal aankomen zoals ze aangeprezen door de producenten of winkeliers, vind jij dit kunnen?
Soms vraag ik me ook af waarom we nog op een forum zitten eigenlijk. Ja, soms slaat het allemaal door. Maar om nu bij elk topic dat, wat mij betreft, verboden woord "popcorn" te lezen word ik ongekend moe van. Goh, twee berichten off-topic of een keer een "tegengas" reactie en het gezeik begint al. Zullen we ook wat leesvoer produceren met zijn allen? Dat is de charme van een forum me dunkt.

En daar hoort dus ook een, op normaal gevoerde wijze, discussie bij.

Back
Bovenaan