GMP
VWC lid
Ja je schijt er wel lekker op...Die kruitstress wordt elk jaar erger rond kooien en IL&T.
Eerlijk gezegd vind ik het wel vermakelijk, leest lekker weg op de plee.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ja je schijt er wel lekker op...Die kruitstress wordt elk jaar erger rond kooien en IL&T.
Eerlijk gezegd vind ik het wel vermakelijk, leest lekker weg op de plee.
Hoop dat dit allemaal met een grote dosis sarcasme is…In principe kent de importeur de regels en waar naar gekeken wordt bij het keuren. Ook al is het regelmatig afkeur om niks (in onze ogen), mogen we ook blij zijn dat producten in Nederland eerst worden gekeurd. Zeker wanneer je bekijkt hoe 'vuurwerk' in de media wordt weggezet, blijft het een sterk argument dat vuurwerk in Nederland eerst door de keuring moet komen alvorens het in de schappen kan komen te liggen. En: ik sta ook niet achter het keuren, vind het maar onzin. Maar het is wel de werkelijkheid wat in Nederland gebeurt.
Dus ik zeg kom maar op met dat filmpje![]()
Het is meer dat rubro / mania vaker opgevoerde samples schieten, dus ik snap de onzekerheid bij anderen heel goed. Vooral als je €1,80 per shot neertelt, en andere bewezen goede producten hiervoor hebt laten staan.Nicee
En wie zegt dat deze niet goed presteert?
maar wil je hier nou mee zeggen dat jullie hem wel in kooi hebben ??Dat kloot wij hebben hem al bijna een week in de bunker staan dus vraag me af hoe vuurwerkduiven aan deze info zou komen.
Die kooi-afspraak is door importeurs onderling afgesproken. Kooi mag gewoon van ILTIk stel voor om de hele kooi geen kooi discussie te bewaren voor januari en ILT niet wijzer te maken dan ze al zijn…
Niemand gaat z’n artikel annuleren omdat er ineens geen kooi om zit terwijl het wel zou moeten.. en de discussie hier op het forum en toevallig bij dit artikel werpt alleen maar de schijnwerpers erop voor ILT
Forumvervuiling? Echt? Waar is een forum anders goed voor dan elkaar informeren/adviseren of de mooiste ervaringen te delen betreft je hobby? Het is echt te gaar voor woorden dat er een aantal hier volledig in de **** kruipen van bepaalde producenten of winkeliers om maar een prijsje te winnen of kortingen te kunnen blijven vangen. Trek je mond open en laat je kaas je niet van je brood eten, sommige forumleden hebben duizenden euro's gestoken in hun collecties waarvan misschien wel de helft of meer niet zal aankomen zoals aangeprezen door de producenten of winkeliers, vind jij dit kunnen?Ik ga BIJNA blij zijn dat volgend jaar alles kooiloos is. Scheelt een hoop geouweH en forumvervuiling. Kanonne wat een getrut in elk topic.
Wellicht dat sommige wel in kooi zitten?
Tjah, het is een bijzonder laatste jaar.. Ze wisten dat dit kwam dus wellicht al voorgesorteerd? Wie zal het zeggen. Het is ook nog nooit eerder voorgekomen dat de kooien eraf gaan.Bij welk product is dit eerder voorgekomen dan..
Aha wist ik niet. Dacht dat Rubro over algemeen kwaliteit had.Het is meer dat rubro / mania vaker opgevoerde samples schieten, dus ik snap de onzekerheid bij anderen heel goed. Vooral als je €1,80 per shot neertelt, en andere bewezen goede producten hiervoor hebt laten staan.
Rubro zou heel eenvoudig alle onzekerheid weg kunnen nemen door transparant te zijn. Hier zitten op het forum boel mensen die een dag of meer werken om deze compound te kunnen ophoesten. Om zo met je klanten om te gaan, is een keuze...die ik zelf nooit zou maken als ondernemer
Ook benieuwd naarmaar wil je hier nou mee zeggen dat jullie hem wel in kooi hebben ??
Is ook zo. Zijn niet voor niets al jaren bij zo goed als alle freakwinkels te koop en hebben echt al vele prijzen gewonnen. Zal niet voor niets zijn.Aha wist ik niet. Dacht dat Rubro over algemeen kwaliteit had.
Dat is ook zo. Ik bedoel niet dat ze per definitie slechte producten hebben (ook heel goede), maar regelmatig zit er tussen de samples en productie eenvoudig op te merken verschil, en dan in negatieve zin voor de eindafnemer.Is ook zo. Zijn niet voor niets al jaren bij zo goed als alle freakwinkels te koop en hebben echt al vele prijzen gewonnen. Zal niet voor niets zijn.
Soms vraag ik me ook af waarom we nog op een forum zitten eigenlijk. Ja, soms slaat het allemaal door. Maar om nu bij elk topic dat, wat mij betreft, verboden woord "popcorn" te lezen word ik ongekend moe van. Goh, twee berichten off-topic of een keer een "tegengas" reactie en het gezeik begint al. Zullen we ook wat leesvoer produceren met zijn allen? Dat is de charme van een forum me dunkt.Forumvervuiling? Echt? Waar is een forum anders goed voor dan elkaar informeren/adviseren of de mooiste ervaringen te delen betreft je hobby? Het is echt te gaar voor woorden dat er een aantal hier volledig in de **** kruipen van bepaalde producenten of winkeliers om maar een prijsje te winnen of kortingen te kunnen blijven vangen. Trek je mond open en laat je kaas je niet van je brood eten, sommige forumleden hebben duizenden euro's gestoken in hun collecties waarvan misschien wel de helft of meer niet zal aankomen zoals ze aangeprezen door de producenten of winkeliers, vind jij dit kunnen?
Ongesteld bedoel je. Van ovuleren worden we ook wild maar op een hele andere manierWat een hoop dramaqueens. De gemiddelde ovulerende vrouw in een bomvolle Action brengt minder dramatiek met zich mee.
Rustig aan.