Color Hypnose 244’s

Aangezien zoveel mensen benieuwd waren, deze maar eens geopend in de bunker.

Het was al bevestigd, maar deze is inderdaad kooiloos. Wel een serieus zware doos en alle cakes maximaal gevuld.

Overigens wel gek dat de 2 compounds in 1 kartonnen doos zitten? 🫣

Helaas zitten de lonten ongunstig om te verbinden. Oepsie…

IMG_1115-compressed.jpeg

IMG_1122-compressed.jpeg

IMG_1123-compressed.jpeg

Dat is dezelfde fabrikantcode als de Evo - The Branco. En dat was een toppertje, dus ik heb goede hoop!

Het was al bevestigd, maar deze is inderdaad kooiloos. Wel een serieus zware doos en alle cakes maximaal gevuld.

Bekijk bijlage 1805421

Bekijk bijlage 1805422

Bekijk bijlage 1805423

Dat is dezelfde fabrikantcode als de Evo - The Branco. En dat was een toppertje, dus ik heb goede hoop!
Zelfde code dus als de BoB en Royal tears in heaven dummy. Geeft enigszins hoop dat het gewoon goed spul is. Als het zonder kooi top presteert, hebben we volgend jaar meer keus aan ongekooide producten die de moeite waard zijn

Bekijk bijlage 1805421

Bekijk bijlage 1805422

Bekijk bijlage 1805423

Maar wel 1x aansteken toch? Je hoeft niks te koppelen nog?

Bekijk bijlage 1805421

Bekijk bijlage 1805422

Bekijk bijlage 1805423

Kan je de compounds wel uit de doos halen, of zitten ze op platen gelijmd ?

Ik vraag mij af of men niet te veel zorgen maakt om iets waar je misschien wel onterecht zorgen over had gemaakt. Ik bedoel, deze komt dus zonder kooi, wat als je alleen al kijkt naar Monster Ride, deze cake is slechts 25mm en volgens mij komt deze ook uit een kooiloze doos (niet, iemand die dit kan bevestigen?) en die presteert toch echt wel behoorlijk goed tot bijna perfect, zeker voor 25mm.

Update: Ik heb zelf even gekeken naar info m.b.t. de Monster Ride. Hierbij kan ik bevestigen dat het een cake is dat niet uit een doos met kooi komt. Zie: https://forum.vuurwerkcrew.nl/threads/monster-ride.32304/post-1528200

M.a.w. Een product zonder kooi hoeft niet slecht te presteren en het is dus niet altijd zo dat de effecten slecht en/of klein zijn, gezien de Monster Ride. Rubro zelf heeft altijd kwaliteit geleverd en ik denk niet dat ze hun goede naam met slechte producten naar de klote helpt. Ik zou, gezien de prijs waarvoor die werd verkocht van 175,- euro, het gewoon durven te riskeren. Waar krijg je anders 100 shots 30mm en 144 shots 25mm voor deze prijs? Als het 20% minder presteert als op het filmpje, dan nog heb je een hele mooie en kleurrijke bak en juist die kleuren maakt het juist interessant, want ik ben zelf goud moe.

Laatst bewerkt:
Even de compounds van plek wisselen en draaien dan komt t wel uit:d
Nee hoor, niet IN de doos.
Maar gelukkig kun je ze dus eenvoudig per compound buiten de doos op de grond zetten.

Ik vind het zelf fijner om alles door te lonten en IN de doos te houden. Dat lukt alleen met tussenkomst van wat snellont (wat je geen enkele klant mag adviseren).

Hoe weet je welke van de compounds deel 1 is? Als het bovenste gedeelte deel 1 is dan komt het volgens mij wel uit als je hem wisselt en weer terug in de doos zet. Het bovenste deel gaat omlaag naar de plek van het onderste deel. Het onderste deel draai je vervolgens 180 graden om en zet je dus met de hoofdlont op de reservelont van het bovenste blok. Of klopt mijn ruimtelijk inzicht hier niet?

Hier lijkt die wel een beetje op haha, maar dan heel langzaam. Liever in 2 minuten (rubro filmpje) dan de 4 minuten van de producent :shocked:

Hoe weet je welke van de compounds deel 1 is? Als het bovenste gedeelte deel 1 is dan komt het volgens mij wel uit als je hem wisselt en weer terug in de doos zet. Het bovenste deel gaat omlaag naar de plek van het onderste deel. Het onderste deel draai je vervolgens 180 graden om en zet je dus met de hoofdlont op de reservelont van het bovenste blok. Of klopt mijn ruimtelijk inzicht hier niet?
Dat dacht ik dus ook haha, denk dat je aan de stickers op de doos ken zien welke a en B is. zie op de afbeelding achter artikel naam een B staan. dus dan zal de andere kant wel A zijn

Zelfde code dus als de BoB en Royal tears in heaven dummy. Geeft enigszins hoop dat het gewoon goed spul is. Als het zonder kooi top presteert, hebben we volgend jaar meer keus aan ongekooide producten die de moeite waard zijn
Color Hypnose is 49F380, maar Beast of Burden is 49F210.

Weet niet precies hoe die code in elkaar zit, maar meestal begint dat met de provinciecode, fabriekscode en jaartal van productie.

Color Hypnose is 49F380, maar Beast of Burden is 49F210.

Weet niet precies hoe die code in elkaar zit, maar meestal begint dat met de provinciecode, fabriekscode en jaartal van productie.
Het zal dus spannend worden voor beide dozen, gezien de code van BoB batch 23 hetzelfde is als de sample van de coconut bounty en anders dan beide codes van batch 24 die we nu gezien hebben

Back
Bovenaan