Color Change

Zeker een toppertje! Damn haha eindelijk iets nieuws waar je toch wel van begint te stuiteren. Lekker bezig bij VuurwerkTotaal!

Prachtige cake idd! mooi dat die het zo doet als bij de vuurwerktotaal demo. Zijn de effecten groter dan de massive, of ongeveer gelijk?

Pfoeee wat was dit een lekkere cake! Zeker weten van het caliber van de Cruel Traction.. zeer harde burstknal en grote gevulde boeketten!

Ik typte net via mijn telefoon dus nu even een beter berichtje.

Wat een dikke cake is dit zeg.. Op de film lijkt dit totaal niet maar dit was echt de topper van de avond. Keiharde burst en dan een groot, goed gevuld boeket. Ik dacht eerst dat het nog wel eens minder kon zijn in het echt, maar VuurwerkTotaal komt hier toch wel mee aan de top. Je kon de boeketten goed vergelijken met andere producten en ik vond ze groter en gevulder dan de Zena Triumph!

Wel een beetje, maar de Massive heeft geen sterren die van kleur veranderen, zoals deze.
Plus, deze is 19sh tegen 25sh van de Massive.

Eddy.

Massive heeft ook een glitter mine eronder, de color change niet.
Ik vind ze allebij wel wat hebben maar ik heb toch de massive besteld.
Misschien dat ik de color change bij bestel als het budget het toelaat.

Wel een beetje, maar de Massive heeft geen sterren die van kleur veranderen, zoals deze.
Plus, deze is 19sh tegen 25sh van de Massive.

Eddy.

Ik denk dat ze qua boeket grootte wel een beetje aan elkaar gewaagd zijn ( color change misschien wel groter ). Maar ik vind de kleuren van de Massive weer mooier. Plus het feit dat de Color Change zoals de naam als zegt sterren bevat die van kleur veranderen en de Massive niet.

Back
Bovenaan