Color Change

Echt een toppertje dit! Zeer harde burst en grote boeketten met veel blinkers. Van de Color Change is weinig over, maar als blinkercake is dit echt een super goede!

Dat was en is ook mijn mening, maar wat ik nu een minpuntje vind is dat deze wel heel erg snel is en je nauwelijks kunt genieten van de blinkersz. Als dit de 2017 batch is dan hoop ik toch een oude te scoren.

Dat was en is ook mijn mening, maar wat ik nu een minpuntje vind is dat deze wel heel erg snel is en je nauwelijks kunt genieten van de blinkersz. Als dit de 2017 batch is dan hoop ik toch een oude te scoren.

Als je hem vergelijkt met het filmpje hierboven dan is ie inderdaad een stuk sneller, dus ik denk dat op mijn filmpje de 2017 werd geschoten. Hij had van mij ook een tandje langzamer gekund, maar het is alsnog een topper zo!

De Color Change is wel aanwezig, maar inderdaad echt minimaal. Alsnog wel een fijne cake met mooie blinkers en hele harde burst!

Vanaf 0:24

Net zoals hierboven gepost ook dit jaar weer in een Multicolour/Blink project verwerkt. De snoeiharde burst blijft echt geweldig, helaas niet erg goed te horen op de film al is het wel te merken met de White Red Rebel daarna.

Back
Bovenaan