Color Change

Mooi heldere kleuren en blink. Niet indrukwekkend ofzo, gewoon erg mooi. Verhouding blink-kleur mag inderdaad minder met nadruk op blink.

Mooi ding, echter geen spijt dat ik hem toch niet gehaald heb.

Vind op het bovenstaande filmpje de boeketten vrij klein overkomen en de ''color change'' te snel gaan.
Als ik er niet op zou letten zou t me waarschijnlijk niet eens opvallen :p

Boeketten zijn minder indrukwekkend dan die van de massive! Coulor change effect viel niet super op door de blinkers

Laatst bewerkt:
Of het door de vocht komt weer ik niet, maar vond de burst en de boeket grote tegenvallen. Effect viel ook beetje weg door de blinkers. Ik had de Hallucinator ervoor afgestoken en die presteerde echt duidelijker beter hier. Wel jammer, op de filmpjes zag het erg goed uit. Volgend jaar maar weer de Massive.

Wel een apart effect color change. Maar spreiding toch minder,en verhouding kleur/blink. Maar zeker geen slechte cake. Dit jaar mischien weer.

Buurtassortiment had grotere boeketten, deze viel dan ook iets tegen na het afsteken van 2 potten uit buurtassortiment.

Neemt niet weg dat het effect opzich bijzonder is en daarom een compliment waard voor vuurwerktotaal.

Helaas niet alle boeketten even groot, maar toch een mooie cake. In de straat is de color change ook mooi te zien.

Niet slecht. Leuk effect, maar qua burstknal en effectgrootte niet super. Zal hem niet snel nog een keer bestellen in ieder geval.

Mooie mine aan het begin maar voor de rest niet heel bijzonder :(. De boeketten waren vrij klein en de burst was ook niet super. Volgend jaar neem ik deze niet meer.

P.S bij de demo film ziet het er echt veeeeeel beter uit.

Vond dit toch wel een mooi bakkie hoor! Effecten niet allemaal even groot (zeker geen Massive grootte), maar vond hem prima presteren, Color Change was in ieder geval mooi uitgewerkt

Back
Bovenaan