Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik twijfel zo tussen de Massive en deze...
Wat heeft jullie doen beslissen om deze te nemen ipv de massive?
Massive heeft meer schoten + mines
Vind dat er nog steeds erg weinig filmpjes zijn over deze cake.
Wij hebben um net besteld. Reden daarvoor is dat er bij ons in de buurt geen massive te verkrijgen is, het is voor een show die we schieten. We combineren um met de sensation hebbie toch iets anders maar wel vet!!
Vind persoonlijk de color change mooier echt een sierlijk en uniek effect.Als je meer geweld en tempo wilt moet je voor de massive gaan.
Uniek is ie zeker.
Ik blijf het zo jammer vinden dat de mines ontbreken en er 6 schoten minder zijn.
Dat maakt de keuze voor mij zo moeilijk om m te nemen![]()
Wat zitten we nou net allemaal boven je bericht te zeggen?De Massive heeft mooiere kleuren en meer schoten en de Color Change heeft kleuren die veranderen en denk ik net wat grotere boeketten.
Vgsm stond er nergens wat jullie heeft doen beslissen om deze te nemen ipv de massive?
We vertellen toch het verschil en dan is het toch persoonlijk wat jij beter vind? Is toch geheel subjectief waarom iemand zo'n beslissing neemt.
Ja, maar dan mag ik er toch wel benieuwd naar zijn?
Vind ik wel interessant namelijk.
Ik ben op de Zena Trophy zo doodgegooid met die constante Massive hahaha, heb 2 cakes met colorchange; ook de Predator![]()