Color Change

Ik twijfel zo tussen de Massive en deze...
Wat heeft jullie doen beslissen om deze te nemen ipv de massive?
Massive heeft meer schoten + mines

Vind dat er nog steeds erg weinig filmpjes zijn over deze cake.

Wij hebben um net besteld. Reden daarvoor is dat er bij ons in de buurt geen massive te verkrijgen is, het is voor een show die we schieten. We combineren um met de sensation hebbie toch iets anders maar wel vet!!

Wij hebben um net besteld. Reden daarvoor is dat er bij ons in de buurt geen massive te verkrijgen is, het is voor een show die we schieten. We combineren um met de sensation hebbie toch iets anders maar wel vet!!

Hmm oke.
Ja hier bij mijn dealer is ie ook niet meer te verkrijgen helaas.

Vind persoonlijk de color change mooier echt een sierlijk en uniek effect.Als je meer geweld en tempo wilt moet je voor de massive gaan.

Vind persoonlijk de color change mooier echt een sierlijk en uniek effect.Als je meer geweld en tempo wilt moet je voor de massive gaan.

Uniek is ie zeker.

Ik blijf het zo jammer vinden dat de mines ontbreken en er 6 schoten minder zijn.
Dat maakt de keuze voor mij zo moeilijk om m te nemen :p

Uniek is ie zeker.

Ik blijf het zo jammer vinden dat de mines ontbreken en er 6 schoten minder zijn.
Dat maakt de keuze voor mij zo moeilijk om m te nemen :p

Klopt 6 schoten minder maar de color change heeft dan wel weer 5 gram meer per shot.
Met allebei doe je geen miskoop dus mijn advies is weer kop of munt. :p

Wat zitten we nou net allemaal boven je bericht te zeggen? :p De Massive heeft mooiere kleuren en meer schoten en de Color Change heeft kleuren die veranderen en denk ik net wat grotere boeketten.

Wat zitten we nou net allemaal boven je bericht te zeggen? :p De Massive heeft mooiere kleuren en meer schoten en de Color Change heeft kleuren die veranderen en denk ik net wat grotere boeketten.

Vgsm stond er nergens wat jullie heeft doen beslissen om deze te nemen ipv de massive :p?

Ja, maar dan mag ik er toch wel benieuwd naar zijn?
Vind ik wel interessant namelijk.

Ja natuurlijk. Zelf is mijn collectie al compleet en heb ik jammer genoeg geen geld meer.. maar ik vind ze allebei uniek en zou eigenlijk voor beide gaan! Als je er echt maar 1 wilt kiezen dan zou ik persoonlijk de Massive nemen, aangezien die echt hele mooi kleuren heeft. Ik hoop dat je hier dan wat aan hebt! Bedoelde er verder niks mee hoor:D

Persoonlijk heb ik voor de Color Change gekozen omdat ik nogal een liefhebber ben van bijzondere effecten. Color change is een effect dat (vrijwel) uniek is in Nederlands vuurwerk, en dat wil ik graag met eigen ogen zien. :)

Eddy.

Ik ben op de Zena Trophy zo doodgegooid met die constante Massive hahaha, heb 2 cakes met colorchange; ook de Predator ;)

Meerdere mensen opgevallen dat er een Duitse beschrijving opstaat? :p

vxm8hk.png

Deze cake had wel de meest natte onderkant van allemaal. Hopelijk presteert deze nog wel naar behoren :). Ben benieuwd.

Back
Bovenaan