Color Change

Viel me niet tegen, maar had wel een iets grotere effectspreiding verwacht. Dat viel een beetje tegen. De color-change op zich was wel heel mooi uitgevoerd!

Ik vond deze bak echt wel prima, komend jaar weer in de selectie.
Per twee geschoten - prima burst en behoorlijke boeketten:

Door een telfoutje bij mijn afhaalpunt heb ik de Color Change meegekregen (i.p.v. de gewonnen Hallucinator).
Viel me zeker niet tegen, staat in ieder geval op het misschien lijstje voor volgend jaar.

Hatse! Fantastisch hehe, dit ziet er top uit! Hopen op die kartonkortingen voor deze cake, dan is dit een mooi project om te doen! :D

Dat is best lekker een aantal tegelijk. Vind het alleen jammer dat de spreiding van de color change stars niet overal goed is. De blink stars komen er wel mooi uit.

Hier mijn straatfilmpje van deze mooie cake.
Excuses voor het wazige beeld, mijn autofocus had niet veel zin.

Eddy.

Hij blijft mooi. Elke keer weer. Ik heb hem weer besteld, hopelijk valt hij dit jaar weer niet tegen.

Je moet echt weten bij deze dat hij colorchange heeft anders valt het niet op. Tenminste; omstanders zagen vorig jaar niks bijzonders aan deze cake merkte ik.
Verder overigens een prima cake.

Na vorig jaar een sample te hebben gezien, heb ik vanavond dan eindelijk de productie mee gemaakt. Het is gewoon een topper, echt niks mis mee. Harde burst en grote boeketten met een color change natuurlijk. Die helaas dan niet zo goed opvalt als in de sample, dus voor ons freaks wel te zien maar ik snap dat een leek dat niet eens door heeft. Verder is ie qua burst en boeket grootte eigenlijk wel gelijk aan de Massive dus allebei toppertjes.

Back
Bovenaan