Mustang68
VWC lid
Wow! Dit word wel een hele SPECIALE o&n voor je/jullieDit jaar voor het eerst, ben benieuwd!
Bekijk bijlage 78962

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wow! Dit word wel een hele SPECIALE o&n voor je/jullieDit jaar voor het eerst, ben benieuwd!
Bekijk bijlage 78962
Jij hebt ook nog de oude Valk thunderkings, die dingen zijn goed.Inmiddels mijn hele collectie binnen. Dit jaar weer gelukt om ruim onder de 500 euro te blijven. ben er zelf heel blij mee.
Bekijk bijlage 79000
Klopt ja, was mijn eerste keer in die zaak maar zeer tevreden!Bij Vathorst geweest??
Bekijk bijlage 78720
Eerste bestelling fonteinen hier nu ook net opgehaald.
Jij begrijp het! Hier zelf 3 stuks Crackling Crytal ingeslagen, omdat iemand me voor was. Jij toevallig?
Prachtig dat er zo mee word gedacht. Geld is het probleem niet. Enkel het feit om het hier te krijgen en het veilig, met nadruk op veilig, af te kunnen steken. Ik woon trouwens in het noorden. Ik moet wel zeggen dat ik deze reacties enorm waardeer! Fijn dat het zo kan. Dank je wel!
Haha geweldig dit!Paar freaks in het noorden die deze medefreak op een 18u showtje kunnen trakteren? Voor mij geen doen vanuit Hellevoetsluis
Hier nog een fonteinen liefhebber,misschien morgen nog even in Duitsland kijken of daar wat interessants ligtWordt het inmiddels geen tijd voor een apart Fonteincollectie foto’s topic?![]()
Nog over van vorig jaar. Dat was toen die actie van morsink van 70 euro ofzo.Sow, de Bad #SS Box. Waar heb je die nog vandaan kunnen toveren? Of nog over van vorig jaar?
Dit jaar voor het eerst, ben benieuwd!
Bekijk bijlage 78962
Bekijk bijlage 79060
Is inderdaad aardig lager geworden tov de 2021 versie
Heb je je eigen container besteld![]()