Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zo, da’s geen kattepis! (Of toch?)Ik vroeg me laatst al af waarom de overgebleven pakjes hollenfeuer er zo verneukt uitzagen Bekijk bijlage 1804104
Ik rook niet dat soort onraad gelukkigZo, da’s geen kattepis! (Of toch?)
Je kan het niet laten om je poes steeds te laten zien hea .Ik vroeg me laatst al af waarom de overgebleven pakjes hollenfeuer er zo verneukt uitzagen Bekijk bijlage 1804104
Ik heb echt zo enorm de neiging om te vragen of dit Kat 1 of 2 is, maar die is echt te slecht dus dat ga ik niet doenIk vroeg me laatst al af waarom de overgebleven pakjes hollenfeuer er zo verneukt uitzagen Bekijk bijlage 1804104
Kijk die bink eens stralen naast z'n muurtje, prachtigGodzilla zonde van me centen
dat achterste muurtje is wat minder mooiKijk die bink eens stralen naast z'n muurtje, prachtig
Uhhh ja we hadden zo iets even het oude behang eraf en nu zit er sinds 3januari weer vers behang opdat achterste muurtje is wat minder mooi
Zeker iemand achter het behang geplakt?Uhhh ja we hadden zo iets even het oude behang eraf en nu zit er sinds 3januari weer vers behang op
Voor mij geen grote collecties meer, niet meer stad en land afrijden om je collectie bij elkaar te krijgen. Tegenwoordig koop ik lekker lokaal, wel heel erg prijzig voor een paar compounds, maar goed. Geen stress, tijd voor andere dingen. Het voorbereiden van een feestje met familie en vrienden heeft nu meer mijn voorkeur. Afgelopen jaar voornamelijk Lesli gehad, niet het mooiste vuurwerk of het beste vuurwerk maar met de wind was het prima, heb me prima vermaakt en moet eerlijk zeggen een kleine collectie bevalt me wel, niet meer alleen maar buiten staan maar lekker genieten van de sfeermomentjes doet me goed, ook weer heerlijk shoppen en lijstjes maken in December geeft me weer een klein beetje het gevoel van vroeger. Wellicht zien jullie nog producten die niet meer te koop zijn, bewaar elk jaar wel een aantal producten die niet meer te koop zijn..
Bekijk bijlage 1805722
Bekijk bijlage 1805723Bekijk bijlage 1805724Bekijk bijlage 1805728
Daar kunnen heel wat bollen in..