[Freakactie 2021] Vuurwerkbunker.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
En de eerste bestelling is de deur uit! Ik kan bijna niet kiezen, maar die deal van de The Branco + Mega Willows kon ik niet laten liggen. En de VWB Anniversary Box ook maar meegepakt. Die wil ik alleen voor het label al hebben. Nu maar weer wat geld sparen voor een vervolgbestelling :D

Zitten al mooie producten tussen! Nog nooit vuurwerk gekocht bij Vuurwerkbunker. Wel categorie 1 en toen was de service top. Daardoor nieuwachierig geworden en ziet er al goed uit bij Breda.

Vraag:

Ik heb voor mijn eerste order een bepaalde datum + tijdsvak aangegeven. (Pijnacker 06:30)
Stel dat ik nu een extra order wil plaatsen, moet ik dan hetzelfde tijdsblok selecteren? Of moet ik dan een andere optie aanvinken? Ik zie wel iets staat van ALLEEN BIJBESTELLINGEN, maar daar staat dan weer een tijd achter van 07:15-07:30.. Hellup!

Hoor het graag.

Vraag:

Ik heb voor mijn eerste order een bepaalde datum + tijdsvak aangegeven. (Pijnacker 06:30)
Stel dat ik nu een extra order wil plaatsen, moet ik dan hetzelfde tijdsblok selecteren? Of moet ik dan een andere optie aanvinken? Ik zie wel iets staat van ALLEEN BIJBESTELLINGEN, maar daar staat dan weer een tijd achter van 07:15-07:30.. Hellup!

Hoor het graag.

Je kunt dan gewoon hetzelfde blok selecteren. Alleen kunnen mensen die een nieuwe bestelling plaatsen niet meer terecht in het 07:15-07:30 blok. Alleen degenen die reeds een bestelling in dat blok hebben staan kunnen nog bijbestellen. We proberen de drukte te spreiden door met deze blokken te werken :)

Hi Robin,

Zijn er ook andere tijdstippen beschikbaar om te komen halen? Ik moet de 29ste al ergens anders zijn zo vroeg in de ochtend. :(

Laatst bewerkt:
Is het mogelijk, als je de eerste keer boven de 40 euro heb besteld, en je wilt er wat bij, dat je dan dmv een mailtje , iets kan laten toevoegen aan je bestelling?

Hi Robin,

Zijn er ook andere tijdstippen beschikbaar om te komen halen? Ik moet de 29ste al ergens anders zijn zo vroeg in de ochtend. :(

In Pijnacker is afhalen van de actieshop bestellingen alleen vroeg 's ochtends de 29e. De reguliere verkoop is hier altijd al erg druk. In Breda bieden we ook andere tijdstippen en dagen aan.

Is het mogelijk, als je de eerste keer boven de 40 euro heb besteld, en je wilt er wat bij, dat je dan dmv een mailtje , iets kan laten toevoegen aan je bestelling?

Als je een bijv. een extra cake erbij wilt hebben en niet aan het bedrag komt dan kun je een mailtje sturen.

Hi Robin,

Mooie aanbiedingen staan er tussen. Komen de Limited Edition boxen (1, 2 en 3) van Evolution ook nog in de webshop?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan