Silver Ice

Appart effect deze moet ik nog toevoegen aan me lijstje, wel de "pump up the sky van geisha" die heeft dezelfde effecten alleen dan 80 shots. :handsup:

Deze is fijn hoor!! Komt inderdaad goed over, ben blij dat er wat Duitsers zijn die hem hebben geschoten :)

Heerlijk een filmpje! :D Valt me niets tegen iig, wel iets minder dan op de productfilm, maar alsnog wel prima zo te zien. Maar eens in de gaten houden op een demo (als die er weer zijn :D )

Ziet er prima uit op bovenstaande video en op de vorige pagina. Gaan we in de gaten houden, het label vind ik al gaaf (old skool Bonfire) en deze waaier past daar mooi bij!

Ziet er prima uit hoor, stond al op de lijst afgelopen jaar en blijft gewoon staan dus

Deze is fijn hoor!! Komt inderdaad goed over, ben blij dat er wat Duitsers zijn die hem hebben geschoten :)
Ik vind deze niet hetzelfde. Kleuren in de dahlia's zijn anders, mis bij de bonfire versie ook de prachtige tails die de geisha variant heeft. Heb net verschillende films opgezocht van bonfire waarin de tails niet zo als die van geisha zijn. Vind de kleuren van geisha ook mooier...

Ik vind hem mooi maar wel jammer dat de dahlia's zo snel weg zijn, had net wat langer gemogen en dan het opvolgende effect net wat later. Dan was het echt een topper geweest, nu is ie gewoon goed.

Vind het nog steeds een prima bak en blijft ook gewoon op de verlanglijst staan. Iets minder is ie wel maar zeker niet slecht.

ik denk dat ik deze eens combineer met de bomba's blanca en dan afsluiten met een een secret salute LTD :D Dat moet wel goedkomen denk ik zo.

Back
Bovenaan