Cobra ontploft in hand jochie ( 11 )

Inderdaad erg naar wat er met de jongen is gebeurd, dit wens je niemand toe.

Maar het is 100% geen Cobra 6 geweest, denk zo'n Cobratrate 2. Met een Cobra 6 zal zijn hele onderarm of meer er waarschijnlijk uit zijn geweest.

Er staat nu een filmpje online..
(google zelf maar voor het filmpje..)

Vraag me af hoe ze er bij komen dat het een cobra is, kan ook zelf gemaakt zijn..

Laatst bewerkt:
Doet dat er verder toe?

Ik vind het schokkender dat iemand uit puur winstbejag schijnbaar zulke knallers verkoopt aan elfjarige kinderen zonder daarbij in te kunnen zien dat dit gevolgen kunnen zijn.

nou, het blijkt gewoon dat de media het overdrijft. hoe erg het ook voor die jongen is.

Is dit weer een dergelijke video? Ik heb de ballen niet om het aan te klikken? Wat ga ik zien?

Misschien kan ik het filmpje beter weghalen voordat iemand klikt die het liever niet wil zien..

@vuurwerkpatje, kun je de quote aanpassen?

Dit soort videos wil ik gewoon niet zien... Kan er slecht tegen ( en al helemaal omdat het door vuurwerk komt )... Lig ik 's nachts echt wakker van.

gezien de rookontwikkeling weet ik wel zeker dat dit een cobra betreft. iedereen denk altijd dat je hele hand eraf ligt met een cobra, dikke onzin! heb zelf ooit een cobra 3 in mn hand laten knappen. maar ik miste geen vinger, enkel alleen brandwonden en gekneusd kootje...

die jonge had het dopje eraf gehaald omdat de lont het niet deed en heeft er papier in gestopt en het daaar aan gestoken dus eigen schuld dikke buld zegge we dan:bonk:

gezien de rookontwikkeling weet ik wel zeker dat dit een cobra betreft. iedereen denk altijd dat je hele hand eraf ligt met een cobra, dikke onzin! heb zelf ooit een cobra 3 in mn hand laten knappen. maar ik miste geen vinger, enkel alleen brandwonden en gekneusd kootje...

als jij een c3 in je hand laat klappen ligt je hand wel open hoor.....

Misschien ben ik (te) streng opgevoed, maar never mind dat ik op mijn elf jaar op straat mocht spelen van mijn ouders. Als je op straat speelt kom je nu eenmaal snel(ler) met dit soort zaken in contact.

Vind het bijzonder rot voor die jongen, hopelijk geneest ie goed.
Hopelijk is het inderdaad enkel een pink die hij moet missen.... Dat doen alle leden van de Yakuza in Japan ook.

De persoon die Cobra's verkoopt aan iemand van elf jaar mag wat mij betreft een paar jaar op staatshotel.

Ik zie hier mensen wel zeggen : eigen schuld dikke bult.. Maar realiseer je wel dat dat joch 11 is? Ik heb de meest gekke dingen gedaan op die leeftijd.. En vrijwel niemand zegt dan : jongens, dit kan best eens fout aflopen.
Die kinderen heb geen idee van verantwoording en consequenties. Die denken alleen : ''vet cool, zieke knal'' en als het mis gaat is het enorme paniek en gehuil...

schijnbaar niet? ....

(ik) kan het me niet voorstellen dat als er een cobra 3 in je hand klapt (knal scheelt niet erg veel met een cobra 6) dat je hande niet openlag. Hoe is het eigenlijk gebeurd? Wel vreemd dat je een knaller met zo'n lange vertraging toch nog in je hand kan laten klappen, en betrof het wel een cobra 3. en geen cobra 9.5 van rubro ofzoiets?

Ik zeg het al zo vaak op een ander forum maar dan word je letterlijk aangevallen door minderjarige.
Illegaal vuurwerk hoort niet onder de 16 jaar! Het feit zien we hier, ze zien er geen gevaar in. Ik heb geen idee hoe dit fout kon gaan maar deze jonge kinderen hebben ook gewoon geen benul wat ze in hun hand hebben.

Hoop voor hem dat zijn hand hier weer heel uit komt.

Back
Bovenaan