China Böller B - Thunder Crackers

Gaat een nog grotere hardloper worden dan dat ik al dacht. En ze knallen en snipperen ook nog lekker. Na het zien van het filmpje kan ik niet wachten om ze op te gaan halen volgende week.:p

Toch een pakje besteld alsnog, maar vooral omdat de oudere garde dit ook echt als must aankaart, dat wil ik dan toch even meemaken. :)

Heb toch nog even 2 pak besteld bij Giezen in Hoogkerk. Stukje nostalgie en ben benieuwd naar het snipperen... ��

Ik ben niet zo van de knallers meer maar deze ook besteld, puur om gewoon na 24 jaar weer eens een knaller met grijslont af te kunnen steken en lekker te snipperen. Leuk!

Ook ik als jonkie heb zo'n knaller besteld. Ik ben benieuwd wat het doet, hoe het snippereffect op mij gaat overkomen. Zelf de tijd niet meegemaakt, dus ben benieuwd! :thumbsup:

Heb hier ook nog 3 sloffen van besteld, ook al had ik mijn collectie al rond. Puur uit nostalgische redenen kon ik deze niet laten liggen

Heb hier ook nog 3 sloffen van besteld, ook al had ik mijn collectie al rond. Puur uit nostalgische redenen kon ik deze niet laten liggen

Hier precies hetzelfde! Waren eerst niet verkrijgbaar in Breda maar vanmorgen stonden ze toch in de email vanuit Topvuurwerk...

Net een getest en een zeer prima knal zeg.....en snipperen en smeulende resten....deze is echt een dikke 10 waard en helemaal jaren 80! man, wat een vreugde, ik ben weer even 16 jaar hoor.. :wink:
Hoe blij kun je worden van een simpel stukje nostalgie..

Laatst bewerkt:
Net een getest en een zeer prima knal zeg.....en snipperen en smeulende resten....deze is echt een dikke 10 waard en helemaal jaren 80! man, wat een vreugde, ik ben weer even 16 jaar hoor.. :wink:
Hoe blij kun je worden van een simpel stuke nostalgie..

nu slaap ik niet meer tot zaterdag :p
heb je hem ook gefilmt ?

Als ook dit knalvuurwerk volgend jaar verboden wordt, dan word ik gek ... :frusty:

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan