China Böller B - Thunder Crackers

Misschien dat ik dat nog even doe. Aan de andere kant, ik kan me haast niet voorstellen dat Katan ze volgend jaar niet weer gaat importeren. Volgens mij zijn ze niet aan te slepen ....
Laten we hopen dat dit levensgevaarlijke knalvuurwerk niet verboden gaat worden :bonk:

Misschien dat ik dat nog even doe. Aan de andere kant, ik kan me haast niet voorstellen dat Katan ze volgend jaar niet weer gaat importeren. Volgens mij zijn ze niet aan te slepen ....
Laten we hopen dat dit levensgevaarlijke knalvuurwerk niet verboden gaat worden :bonk:
Ik zou er niet op gokken....

Kon nog wel eens een verkeerde gok zijn inderdaad ... :cry:
Grens met Duitsland is hier 15 kilometer verder, dat scheelt :wink:

Nu twijfel ik om er nog 2 extra aan te schaffen bij riezebos David........
Ze zijn echt mooi hoor en spijt krijg je niet, de mooiste grijslonters in vele jaren..ik stond nog net niet met tranen in mijn ogen zeg maar...:D :handsup:
wij (Riezebos) hebben nu nog genoeg...maar zal wel hard gaan nu de eerste echte foto's verschijnen hoe mooi ze wel niet zijn...

Zit te twijfelen om nog een slof of 2 te bestellen. Ze zien er namelijk te mooi uit. En wie weet wat er volgend jaar gaat gebeuren.

Ben er uit vanaaf 2 sloffen bij bestellen en met oud&nieuw extra veel genieten.

En voor iedereen die wil weten hoe deze ongeveer gaan knallen. Zoek naar de fire event B boller uit Duitsland komt voor zover ik weet uit de zelfde fabriek als die van katan en heeft ook 1,5 gram. Snipperen heerlijk en knallen net zo hard als een goede D boller aan de filmpjes en reacties te horen. Ze zitten in het fire event retro collection box samen met de D boller grijslonters.

Zit te twijfelen om nog een slof of 2 te bestellen. Ze zien er namelijk te mooi uit. En wie weet wat er volgend jaar gaat gebeuren.

Ben er uit vanaaf 2 sloffen bij bestellen en met oud&nieuw extra veel genieten.

En voor iedereen die wil weten hoe deze ongeveer gaan knallen. Zoek naar de fire event B boller uit Duitsland komt voor zover ik weet uit de zelfde fabriek als die van katan en heeft ook 1,5 gram. Snipperen heerlijk en knallen net zo hard als een goede D boller aan de filmpjes en reacties te horen. Ze zitten in het fire event retro collection box samen met de D boller grijslonters.

Die 1.5 gram gaat never nooit harder dan de 4.5 gram funke D boller hoor.

Back
Bovenaan