China Böller B - Thunder Crackers

bassie1978

VWC lid
China Böller B - Thunder Crackers

Zojuist de primeur ontvangen.
Katan is bezig met de thunder crackers grijslont voor de Nederlandse markt.

Artikelnummer: 480
Artikelnaam: China Böller B, Thunder Crackers
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 1,5 gram buskruit per kanonslag. Totaal per slof 90 gram buskruit.
Aantal per slof: 60 stuks (10 pakjes à 6 stuks)
Effectomschrijving: Old school kanonslagen met grijslont
Kartoninhoud: 24/10/6
Richtprijs: ...
Opmerking: Maat 480 of 4"9/16. Het label is ontworpen door Francois van kanonslagen.com

Wij danken Katan Vuurwerk voor de informatie
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Bijlagen

• FB_IMG_1549486878020.jpg
    FB_IMG_1549486878020.jpg
    64,8 KB · Weergaven: 0
Laatst bewerkt door een moderator:
Zien er goed uit, alleen zijn we hier gebonden aan de knal, dus ik houd mijn hart vast :(

Gaaf! Natuurlijk enkel voor label, lont en snipperfactor; qua knal is er geen speelruimte op wat we al hebben.

Gaaf, zag het gister al voorbijkomen! Ben alleen bang voor de prijs als ik naar de al langer verkochte exemplaren bij Zuider- en Oosterburen kijk. Hoop dat ik het mis heb natuurlijk...

Ein-de-lijk! Het ziet er Prachtig uit, nou maar hopen op een redelijke knal!

Goed bezig heren van Katan

Geweldige ontwikkeling en goed nieuws dat ze door de keuring zijn! Dit kon wel eens een hardloper gaan worden als de prijsstelling een beetje acceptabel blijft.

Gaaf, zag het gister al voorbijkomen! Ben alleen bang voor de prijs als ik naar de al langer verkochte exemplaren bij Zuider- en Oosterburen kijk. Hoop dat ik het mis heb natuurlijk...

Denk ook niet dat het heel erg een hardloper wordt voor de gewone consument, die zit het verschil niet eens tussen een hedendaagse kanonslag. Die willen denk ik ook meer namen zien zoals 'Colpo Thunder' enzovoort. Maar voor ons freaks natuurlijk wel een erg leuke toevoeging!

Denk ook niet dat het heel erg een hardloper wordt voor de gewone consument, die zit het verschil niet eens tussen een hedendaagse kanonslag. Die willen denk ik ook meer namen zien zoals 'Colpo Thunder' enzovoort. Maar voor ons freaks natuurlijk wel een erg leuke toevoeging!

Precies, dat zorgt er alleen maar voor dat de prijs nog hoger wordt. Een lager volume betekent dat de kosten ook over minder stuks uitgesmeerd kunnen worden. We gaan het zien...

Leuk met grijslont. Zien er prima uit. Maar ik ben bang dat de knal weer de grootste tegenvaller zal zijn. En nou maar hopen dat er geen verbod op knal en pijl gaat komen.:wink:

Deze zullen 1,9 gram kruit bevatten! Ze zullen in Nederland en Duitsland verkocht worden. Verpakking per slof 10x6.

Ondanks dat ik nog wat jonger ben, en dus deze labels nooit echt bewust meegemaakt heb. Lijkt mij een slof van deze toch best een leuk 'hebbedingetje', ongeacht de prijs. :wink:

Back
Bovenaan